Beveiligings Code wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• marmich
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-05 22:06

marmich

Get shit Done!

Topicstarter
Betse mede tweakers,

Wat ik nu ga vertellen zulen jullie wel erg dom vinden maar het is eenmaal gebeurdt. |:(
Ik heb pas een nieuw simkaartje van T-Mobile via een online gsm shop gekocht (gsmweb.nl) nu heb ik hem vandaag binnen en een mailtje. daar stond in uw pin code is standaard 0000is... kan dacht ik dus ik voer dat in.... was dus niet goed en dat had ik dus 3 maal gedaan... oen ! |:( ...vast dus... geen nood puk-code in gevoerd tot zover gaat het goed. maar nu komt het hij vraagt om een Beveiliginscode ik heb het opgezocht en standaard hoort 12345 te zijn maar dat is het dus niet.
Nu heb ik nog dat oud sim kaartje dus ik dacht van dan verander ik de beveiligings code wel maar de code 12345 werkt dus niet op mijn telefoon.

Hoe kan ik toch mijn beveiligings code veranderen
Ik wil graag wel bellen met mijn nieuwe sim kaart

ik heb trouwens een Nokia 8310 te info.

Graag advies van jullie |:(

MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
contact opnemen met gsmweb.nl :?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 16:34

The Bad Seed

Chaotic since 1983

De beveiligingscode zit op je telefoon, niet op je sim. Blijkbaar heb je die ooit eens veranderd en dan heb je nu een probleem...

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• hemiparo
  • Niet online
oeps... klopt, Duracell heeft gelijk... weet niet of gsmweb je dan nog kan helpen...

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 16:34

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik heb net wat zitten googlen, en volgens http://www.dobuy.co.uk/uProductDetail.asp?produ_pk=409 zou je met een datakabeltje je beveiligingscode moeten kunnen zien en veranderen :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Melden bij T-mobile dat je een simkaart zonder de puc-code en de pin-code hebt ontvangen.

Je krijgt bij T-mobile (voorheen Ben) altijd een mapje waarin je je simkaart ontvangt. Dit hoort gesealed te zijn, zo niet meteen bellen met je leverancier of T-mobile.
De code voor de simkaart is bij elk kaartje random verzonnen en in het mapje meegeleverd.

• marmich
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-05 22:06

marmich

Get shit Done!

Topicstarter
daar dacht ik ook al aan eigenlijk misschien de zwartemarkt in beverwijk misschien

MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je 00000 al geprobeerd? De standaard-code van een 8310 is overigens idd 12345.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

voor 25 euri ex. btw kun je de beveiligingscode bij NOKIA eraf laten halen, moet je wel een factuur meenemen

• wibblemoo
  • Laatst online: 23:53
als je een datakabel koopt, kan je met logomanager de bev. code uitlezen. misschien dat zo'n turk op de zwarte markt het voor nix wil doen, of 5 euro'tjes ofzo.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zit dat in LogoManager dan? Ik heb die optie nooit gezien, maar dat kan komen doordat ik er nooit naar gezocht heb. Als dat in LogoManager zit, dan moet je ff iemand opsporen die IR op zijn laptop heeft, dan is het een kwestie van LogoManager installeren, IR op GSM aanzetten en GSM bij IR-poort van laptop leggen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Neem contact op met je leverancier; die code hoor je gewoon bij het toestel te ontvangen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.