Betse mede tweakers,
Wat ik nu ga vertellen zulen jullie wel erg dom vinden maar het is eenmaal gebeurdt.
Ik heb pas een nieuw simkaartje van T-Mobile via een online gsm shop gekocht (gsmweb.nl) nu heb ik hem vandaag binnen en een mailtje. daar stond in uw pin code is standaard 0000is... kan dacht ik dus ik voer dat in.... was dus niet goed en dat had ik dus 3 maal gedaan... oen !
...vast dus... geen nood puk-code in gevoerd tot zover gaat het goed. maar nu komt het hij vraagt om een Beveiliginscode ik heb het opgezocht en standaard hoort 12345 te zijn maar dat is het dus niet.
Nu heb ik nog dat oud sim kaartje dus ik dacht van dan verander ik de beveiligings code wel maar de code 12345 werkt dus niet op mijn telefoon.
Hoe kan ik toch mijn beveiligings code veranderen
Ik wil graag wel bellen met mijn nieuwe sim kaart
ik heb trouwens een Nokia 8310 te info.
Graag advies van jullie
Wat ik nu ga vertellen zulen jullie wel erg dom vinden maar het is eenmaal gebeurdt.
Ik heb pas een nieuw simkaartje van T-Mobile via een online gsm shop gekocht (gsmweb.nl) nu heb ik hem vandaag binnen en een mailtje. daar stond in uw pin code is standaard 0000is... kan dacht ik dus ik voer dat in.... was dus niet goed en dat had ik dus 3 maal gedaan... oen !
Nu heb ik nog dat oud sim kaartje dus ik dacht van dan verander ik de beveiligings code wel maar de code 12345 werkt dus niet op mijn telefoon.
Hoe kan ik toch mijn beveiligings code veranderen
Ik wil graag wel bellen met mijn nieuwe sim kaart
ik heb trouwens een Nokia 8310 te info.
Graag advies van jullie
MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb