Toon posts:

uitvallen netwerkverbinding onder winxp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
met mijn laptop wil ik op internet via mijn wireless netwerk. nu valt elke keer mijn netwerkverbinding uit. terwijl ik nergens iets heb opgegeven dat de kaart na een bepaalde tijd de verbinding moet verbreken (ik blijf met mijn laptop op dezelfde plaats zitten)

de access point is op 5 meter van de laptop vandaan zit alleen een gips wandje tussen.

is er ergens in XP een instelling die ik nog moet veranderen zodat mijn Wireless kaart niet uit zichzelf uitschakeld. of moet ik deze vraag stellen in de hardware topic

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 00:49
heb je misschien de optie aanstaan dat "windows xp mag dit apparaat in standby modus zetten om energie te besparen"aanstaan?
kijk eens bij je netwerkkaart in het configuratiescherm>systeem>apparaatbeheer

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik al gekeken maar ik krijg hier geen optie gevonden waarmee ik evt. energiebeheer kan regelen voor de netwerkkaart.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 00:49
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 22:07:
Daar heb ik al gekeken maar ik krijg hier geen optie gevonden waarmee ik evt. energiebeheer kan regelen voor de netwerkkaart.
uhhh? als je de eigenschappen opvraagt van die netwerkkaart dan staat er toch echt een tabblad bij met energiebeheer en daar kun je het vinkje weghalen voor het vakje dat aangeeft dat de pc die kaart mag uitschakelen om energie te besparen

• dielessen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-12-2024
Volgens mij heeft dat te maken met de instellingen van je AP...
SSID kijk even op welke channel die staat .. volgens mij moet ie op 6 ..