Ik heb dus al een paar weken casema premium, en het loopt wel aardig, nu had ik eerst een router gekocht, die volgens de winkel moest werken, maar dat deed deze niet. Toen heb ik op de casema site gevonden dat ik de Draytek Vigor 2300 moest gebruiken, en er stond hoe ik deze moest configugreren, dus die heb ik gekocht, en hij werkt naar tevredenheid.
tot vanochten..
internet deed het niet meer..
mm, vaag, toen alle instellingen na gekeken en die stonden toch goed.
toen weer naar de casema site gesurft, blijkt dat ze die pagina waarop ze die router aanbevelen heben verwijderd, dus blijkbaar is deze router helemaal niet meer goed INEENS!!!
Heeft iemand dezelde problemen, want met de instellingen die staan op de draytek site werkt de router ook niet. Gewoon internetten zonder de router er tussen werkt wel.
Ik baal nu ontzettend want dat ding is 170 euro +
tot vanochten..
internet deed het niet meer..
mm, vaag, toen alle instellingen na gekeken en die stonden toch goed.
toen weer naar de casema site gesurft, blijkt dat ze die pagina waarop ze die router aanbevelen heben verwijderd, dus blijkbaar is deze router helemaal niet meer goed INEENS!!!
Heeft iemand dezelde problemen, want met de instellingen die staan op de draytek site werkt de router ook niet. Gewoon internetten zonder de router er tussen werkt wel.
Ik baal nu ontzettend want dat ding is 170 euro +