| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Lijkt me onzin, gebruik zelf ook alleen AMD voor het maken van muziek.
wat voor hardware gebruik je daarbij ? welke soundblaster ? en welke software gebruik je daarbij ? (kan em dan ook zitten in de software, maar ik heb dit toch echt vernomen
'ik hoorde dat ...'
nooit in fabeltjes geloven
Het zal in een vroeger geval misschien aan de chipset gelegen hebben, met name omdat toen die VIA/Live problemen zich voordeden krijg je al snel verhalen dat AMD niet met geluid werkt.
nooit in fabeltjes geloven
Het zal in een vroeger geval misschien aan de chipset gelegen hebben, met name omdat toen die VIA/Live problemen zich voordeden krijg je al snel verhalen dat AMD niet met geluid werkt.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
benchmarks gaan meestal niet over professionele audio opname ...
en van horen zeggen..tja..das lastig he ? maar nog lastiger is om een mobo/cpu te kopen waar je er na de aankoop er achter komt dat het niet goed werkt
en van horen zeggen..tja..das lastig he ? maar nog lastiger is om een mobo/cpu te kopen waar je er na de aankoop er achter komt dat het niet goed werkt
Een 2400+ draait op 2,0GHzwhitehouse schreef op 02 april 2003 @ 21:56:
benchmarks gaan meestal niet over professionele audio opname ...
Overigens gaat dat perfect werken hoor, ook voor audio bewerking...
Het klopt inderdaad dat de vroegere Via chipsets (KT133a ed) vaak gezeik hadden met SBLive! kaarten, en die chipjes waren nou eenmaal populair...
Je kan ook nog een nForce2 gebaseerd moederbord overwegen zoals Asus A7N8X als je perse Asus wilt, of eventueel een Epox 8RDA(+), ook een zeer lekker bord
//Edit: Een kleine opmerking, stop er in godsnaam geen DDR400 in, een 2400+ heeft nog een 266MHz fsb, en geheugen gelijk aan je cpu fsb is _altijd_ sneller voor een Athlon. maw: pc2100 is in dat systeem sneller (en een stuk goedkoper) dan pc3200. Dat geldt ook voor de 333MHz fsb Athlons (2500+ en hoger) die weer het snelst zijn met PC2700.
[ Voor 19% gewijzigd door rvanlooijen op 02-04-2003 22:02 ]
wow..kijk..daar kan ik wat mee !! thanx !
dat wordt dus 333MHZ !!
dat wordt dus 333MHZ !!
Ik gebruik zelf m-atx mobo's met de Nforce 1 chipset, en Terratec EWX 24/96 kaarten. Werkt prima voor gigasampler en alle VSTI plugins. 
VIA heb ik enorm slechte ervaring mee, alle borden die ik daarmee heb gehad (ook de meer recentere chipsets met KT333) leverden audio problemen op, dus blijf daar idd van weg.
VIA heb ik enorm slechte ervaring mee, alle borden die ik daarmee heb gehad (ook de meer recentere chipsets met KT333) leverden audio problemen op, dus blijf daar idd van weg.
[ Voor 41% gewijzigd door Sovereign op 02-04-2003 23:17 ]
Pagina: 1