Toon posts:

100MB --->> 1GB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje

deze week wordt de backbone voorzien van 1 GB converters nu heb ik een mail gekregen van mijn leverancier dat volgende week pas de 1GB switches worden geleverd.

kan ik vlekkeloos mijn 100MB switches op de 1GB converters aansluiten of gaat mijn netwerk dan plat totdat ik de nieuwe switches binnen heb???

O ja. ik heb op dit moment de 3com 4400 switches

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 21:13 ]

• kevlar
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
als die gbit aansluitingen zijn kun je er gewoon 100mbit op zetten.
wel ff de poort goed zetten natuurlijk.
als het glas is weet ik het niet zeker. maar volgens mij kan glas ook op 100.

I wish I had a cool signature like everybody else

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is een Glas verbinding iemand die mij dit kan (verzekeren)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:42
gigabit glas kan geen 100, utp gbics kunnen meestal wel 100, maar niet altijd.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Topicstarter
Great, dus ik kan beter de backbone migratie nog een week uitstellen ??? !!! ???

Verwijderd

sterker nog, je moet wel want het werkt gewoon niet, ik heb nog nooit een glas interface voor multiple speeds gezien.

Verwijderd

Ga jij mij vertellen dat de manuals over de 4400 geen duidelijkheid verschaffen?

Anders leveren wij toch deze week? :+

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 09:04:
sterker nog, je moet wel want het werkt gewoon niet, ik heb nog nooit een glas interface voor multiple speeds gezien.
Ik ook niet (hoewel ik netwerk-versies verzamel), maar er is ooit 100Base-SX ontwikkeld. Net als de gebruikelijkere 100Base-FX is dit 100 Mbps Ethernet over (multimode) glasvezel, maar het gebruikt de kortere golflengte (850 nm) i.p.v. de langere (1300 nm). Die kortere golflengte wordt ook gebruikt voor 10Base-FL, en het was de bedoeling om dual-speed 10Base-FL/100Base-SX hardware te kunnen bouwen voor migratie-trajecten.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Pagina: 1