Toon posts:

Eigenschappen IE is weg bij rechtermuisknop incoontje IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Normaal gesproken zou je, indien je rechtermuisknop indruk bij het icoontje van IE een eigenschappen venster krijgen. Sinds kort krijg ik de "echte" eigenschappen van IE zelf... Niet meer het venster waar ik dingen als Verbindingen, beveiliging, geavanceerd kan wijzigen... maar het venster waar ik o.a. moet aangeven in welke map IE staat e.d.

Dat kan ik wel door naar mn configuratie scherm te gaan en daar op Internet-opties te klikken.... De oorsprokelijke file van IE, in de map van IE geeft hetzelfde probleem! ;(

Hoe krijg ik dit weer in de oorspronkelijke staat terug?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
hoe verwijder ik dit bericht?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 21:13 . Reden: wil um deleten ]

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Welke Windows-versie heb je? In de meeste versies kun je een IE-icoontje maken vanuit Configuratiescherm -> Display (Beeldscherm). Dan heb je jouw probleem niet meer. :)

En berichten kan je zelf niet verwijderen, alleen een mod als-ie daar zin in heeft... ;)

[ Voor 23% gewijzigd door SiHiDa op 02-04-2003 22:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb XP, maar ik kan nergens "Display" vinden in mn configuratie scherm :S

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 10:07 . Reden: even wat toegevoegd ]

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 10:05:
Ik heb XP, maar ik kan nergens "Display" vinden in mn configuratie scherm :S
Heb je wel Classic View (= klassieke weergave) aanstaan? In 'Display' moet je naar 'Desktop' en dan 'Customize Desktop'. Daar kun je het 'Internet explorer' icoontje aanvinken. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dit is echt geweldig! Het is gelukt!! Thnx SiHiDa!
Pagina: 1