Toon posts:

[VMP450] Vaag dual screen bij 640x480

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een 4 jaar oude Iiyama Vision Master Pro 450 A901HT bakbeest staan. Sinds een tijdje als de resolutie verandert of als ik een spel start fzo bij 640x480 krijg ik ineens een vaag "dual" scherm op me monitor. Ik zie dus alles vaag 2x. Dit is alleen bij 640x480 en als ik hem vervolgens uit zet en weer aan dan is het beeld weer goed. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

(btw: heb al andere videokaart drivers geprobeerd zonder enig positief resultaat)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 17:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz klinkt het zo vaag voor jullie :P

Dan maar een vototje voor de verduidelijking :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lauwtje/troep/monitorvout.JPG

Ik heb het vooral erg veel bij Raven Shield. Maar dat komt denk ik omdat die veel van resolutie verandert naar 640x480 in de menu's enzo

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het beeld ziet er niet echt platgedrukt uit (iig de tekst ziet er nog redelijk normaal uit), of is dat maar schijn?

Heb je eigenlijk ook al drivers voor je monitor geprobeerd? En als je de monitor op een andere pc aansluit.. is het probleem er dan ook? En wat gebeurt er als je een andere monitor op je pc aansluit?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz dat zijn heel veel id'en :P Zal eens een andere monitor proberen. U hoort nog van mij :)

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 10:57

DaRoot

Some say...

Foutje in de timing? Echo op je signaal kabel? Andere videodrivers?

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ander scherm eraan gehange en refreshrate uitgezet en toen had ik het niet meer. 19inch er weer op en refreshratelock nog steeds uit en toen had ik het ook niet meer.

Weer ff aangezet en ja hoor. Weer dual screen :P Ik had me max #hz toen ff op 100hz gezet en toen had ik het ook niet maar ik wil toch eigenlijk wel op 120hz draaien dus ga morgen nog ff klote :)
Pagina: 1