[G@H] Nog steeds geen stats?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 10:03
DSmarty, ipv alles dichttimmeren, post stats, of geef mensen daar opdracht toe, je begint jezelf zo te profileren als standaard (suckass biatch lamer klojo) mod ;).

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:39
Hier zullen ze zeker blij mee zijn, je mag blij zijn dat je niet gebanned wordt

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dsmarty schreef in de DPC FAQ:
Ga niet vragen om een Dutch Power Cows Hitparade als die er nog niet is, ik weet dat je vol smart staat te wachten op de statistieken, maar die komen vanzelf wel, niemand is 24/7 aanwezig op GoT, word je toch erg ongeduldig, vraag het dan vriendelijk in #dpc op irc.sorcery.net, daar zijn de meeste statsposters wel te vinden

• TGEN
Mja zeg, alsof wij als long-time gebruikers alles maar moeten slikken? Ze mogen best wel eens terug op aarde komen hoor, en naar hun gebruikers luisteren ofzo...

edit:

DukeBox, alsof ik daar al niet 24/7 aanwezig ben :).

[ Voor 19% gewijzigd door TGEN op 02-04-2003 21:03 ]

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
TGEN schreef op 02 April 2003 @ 21:02:
Mja zeg, alsof wij als long-time gebruikers alles maar moeten slikken? Ze mogen best wel eens terug op aarde komen hoor, en naar hun gebruikers luisteren ofzo...
vraag het dan vriendelijk in #dpc op irc.sorcery.net, daar zijn de meeste statsposters wel te vinden

Verwijderd

a "klojo" we don't have that in The States ! :?

maar idd .......komop met die stats ....... :D

}:O }:O }:O !!!

• TGEN
SGDT, het is tegenwoordig de trend om met Amerikaanse scheldwoorden te smijten :).

Pixilated NetphreaX
DragonFly

Verwijderd

hehehe :D

Verwijderd

DukeBox schreef op 02 April 2003 @ 21:03:
[...]

vraag het dan vriendelijk in #dpc op irc.sorcery.net, daar zijn de meeste statsposters wel te vinden
Ik vond 'm nog behoorlijk vriendelijk tot poeslief ..........en 't is een trend ....... ! :P

• TGEN
ty SGDT :)

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
TGEN schreef op 02 april 2003 @ 20:58:
DSmarty, ipv alles dichttimmeren, post stats, of geef mensen daar opdracht toe, je begint jezelf zo te profileren als standaard (suckass biatch lamer klojo) mod ;).

Zeg meneer TGEN als ik naar de pagina ga waar beide DPCH behoren te staan en ze staan daar niet kan niemand wat posten. Dus voordat je weer zo'n opmerking plaats zou ik eerst te rade gaan bij degene die de stats maken (niet dat zij er iets aan kunnen doen, alhoewel het wel vreemd is dat Jis wel stats post in de laatste DPCH). Wees blij dat je stats krijgt, op de meeste fora krijg je dat niet. Oja als je dan zo graag stats wilt, maak ze dan zelf...

Ps. je weet dat ik _altijd_ in #dpc zit, ik vind het dan behoorlijk overdreven en kinderachtig van je dat het op zo'n manier probeert op te lossen.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Dutchman!
  • Laatst online: 10-05 23:05
5 euro in de boetepot van TGEN

FYI, ik zie uberhaupt geen stats @ http://members.chello.nl/p.bliek2/stats/dpch/gah_dpch.htm

[ Voor 71% gewijzigd door Dutchman! op 02-04-2003 22:18 . Reden: s/voor/van ]

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.