2x Geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
Hallo 8),

Ik heb nu 2 geluidskaarten aan de praat gekregen (1 onboard en 1 live!)

Nu heb ik op me onboardkaart 2stereospeakertjes aangesloten waar me windowsgeluidjes uitkomen.

Maar nu wil ik dat bij games het geluid uit me live! komt. (5.1 surroundsetje)

Bij winamp kan ik het instellen maar bij games en PowerDVD niet?

Is er eenandere manier om er voor te zorgen dat me windows geluid niet uit me 5.1set komen en de rest wel?

hoop dat het een beetje duidelijk is :)

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-07 14:43
Volgens mij snapt windows dat niet. Die wil maar geluid geven uit 1 geluidskaart. Alleen wat geaveranceerdere software doet dat

[ Voor 16% gewijzigd door marrekau117 op 02-04-2003 20:28 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 17:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Moet je steeds in je configuratiescherm van geluidskaart wisselen wil je gamen met de Live. Kijk maar eens bij geluiden en audioapparaten. Ik vind het ook wel irritant hoor. Heb een onboard geluidschip (standaad uit), een Aureon Space en een Audigy Platinum in mijn kast hangen. Standaard doe ik alles met de Aureon, alleen voor EAX HD schakel ik naar de Audigy over, of als ik mijn hoofdtelefoon wil gebruiken -> Audigy Platinum heeft een erg handige breakout box.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
MST_Morpheus schreef op 02 april 2003 @ 21:08:
Moet je steeds in je configuratiescherm van geluidskaart wisselen wil je gamen met de Live. Kijk maar eens bij geluiden en audioapparaten. Ik vind het ook wel irritant hoor. Heb een onboard geluidschip (standaad uit), een Aureon Space en een Audigy Platinum in mijn kast hangen. Standaard doe ik alles met de Aureon, alleen voor EAX HD schakel ik naar de Audigy over, of als ik mijn hoofdtelefoon wil gebruiken -> Audigy Platinum heeft een erg handige breakout box.
hmm ok, er is dus niet de optie om automatisch over te schakelen naar me live.. jammer, maar iig bedankt!