Dit probleem zal wellicht tig voorbij gekomen zijn:
Ik heb een domeinservertje gemaakt, werkt allemaal prima, ik zit nu met mijn pc op het domein dat ik heb aangemaakt.
Als ik echter de group policy security wil aanpassen als administrator komt ie met de melding:
Failed to open the Group Policy Object. You may not have appropriate rights.
Dus ik zoeken op got kom ik de volgende link Failed to Open the Group Policy Object
Helemaal uitgevoerd, met de note dat ik geen textfile kon vinden.
Ik weer proberen als administrator de group policy aan te passen... weer dezelfde melding.
Onder Domain Controllers staat mijn Computer, ik weet niet of dit het probleem is en zo ja hoe dat te resetten? Ik kan er namelijk geen admin aan toevoegen...
Ben ik nu het haasje en kan ik opnieuw beginnen? Wat heb ik dan fout gedaan?
Ik heb die optie nergens gezien tijdens de installatie van het domein?
Kan iemand vertellen hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb een domeinservertje gemaakt, werkt allemaal prima, ik zit nu met mijn pc op het domein dat ik heb aangemaakt.
Als ik echter de group policy security wil aanpassen als administrator komt ie met de melding:
Failed to open the Group Policy Object. You may not have appropriate rights.
Dus ik zoeken op got kom ik de volgende link Failed to Open the Group Policy Object
Helemaal uitgevoerd, met de note dat ik geen textfile kon vinden.
Ik weer proberen als administrator de group policy aan te passen... weer dezelfde melding.
Onder Domain Controllers staat mijn Computer, ik weet niet of dit het probleem is en zo ja hoe dat te resetten? Ik kan er namelijk geen admin aan toevoegen...
Ben ik nu het haasje en kan ik opnieuw beginnen? Wat heb ik dan fout gedaan?
Ik heb die optie nergens gezien tijdens de installatie van het domein?
Kan iemand vertellen hoe ik dit op kan lossen?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 20:05 ]