icons laden vaak niet

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
... en soms ook wel

in dit screenshotje staat de pagina zoals ik 'm dan krijg. Dit gebeurt zeg maar de helft van de keren dat ik een topiclisting doe.

Ik heb in m'n prefs alle combinaties met java-script/304-headers/http-compressie geprobeerd maar niks levert goed resultaat.. Cache al paar keer leeggegooid.

Ik kon dit probleem niet terugvinden en toen ik vorige week van een vriend van mij hoorde dat die dit ook soms had, dacht ik: laat k t toch maar 'ns melden.

Systeem: XP. IE6 met SP1

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft niks met GoT te maken, maar met die klote IE... :'(
Mozilla geen last van... :P

[ Voor 29% gewijzigd door Br@m op 02-04-2003 19:29 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• MadMurdock
  • Niet online
Br@m schreef op 02 april 2003 @ 19:28:
Heeft niks met GoT te maken, maar met die klote IE... :'(
Mozilla geen last van... :P
nou wellicht als toevoeging dan.. ik heb nog niet 1 andere pagina gehad waar dit probleem zich voordoet... en ik bezoek er echt heel wat op een dag ;)

• Br@m
  • Niet online
MadMurdock schreef op 02 April 2003 @ 19:36:
[...]

nou wellicht als toevoeging dan.. ik heb nog niet 1 andere pagina gehad waar dit probleem zich voordoet... en ik bezoek er echt heel wat op een dag ;)
Nou, ik bezoek er ook heel veel, maar ik kom het zeer regelmatig tegen. Gebruik ik Mozilla, is er niets aan de hand. Dus mijn conclusie is dan dat het aan IE ligt.. :)

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Br@m schreef op 02 April 2003 @ 19:39:
[...]

Nou, ik bezoek er ook heel veel, maar ik kom het zeer regelmatig tegen. Gebruik ik Mozilla, is er niets aan de hand. Dus mijn conclusie is dan dat het aan IE ligt.. :)
Mooi vrouwtje in je icon, maar dat terzijde... ;)

Overigens, ik heb het nooit bij andere sites... alleen bij die folder-icons van GoT.

[ Voor 12% gewijzigd door Superdeboer op 02-04-2003 19:47 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Leeg je cache es, en je temp inet files. Desnoods een reboet en het zou over moeten zijn

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Br@m
  • Niet online
En als je effe gezocht had, had je er meer over gevonden... ;)

[rml][ IE 6] Plaatjes worden niet geladen[/rml]

• MadMurdock
  • Niet online
GGS_VR6 schreef op 02 April 2003 @ 19:45:
Leeg je cache es, en je temp inet files. Desnoods een reboet en het zou over moeten zijn
Dude, ik zeg toch al in m'n eerste post dat ik m'n cache regelmatig heb geleegd :(

Temp. internetfiles staat er niet, maar dat doe ik ik een beweging :)

Verder haalt rebooten niks uit hoor, mn systeem is niet zó instabiel dat die ieder uur een paar van deze brakke weergaves produceert.

• MadMurdock
  • Niet online
Br@m schreef op 02 April 2003 @ 19:50:
En als je effe gezocht had, had je er meer over gevonden... ;)

[rml][ IE 6] Plaatjes worden niet geladen[/rml]
zoals je zelf al aangeeft in dat topic, werken de daar aangegeven oplossingen niet. Bovendien heb ik die Cumulatieve patch niet op m'n pc geinstalleerd. Alleen een stuk of 10-15 hotfixes, dus is het nagenoeg ondoendelijk om daar een (eventueel) brakke uit te zoeken.

Voorlopig vind ik het nemen van een browsers als Mozilla nog geen oplossing; slechts een work-around.

• chem
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

bug -> sa

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• MadMurdock
  • Niet online
dús het is geen bug? :/

• Gerwin
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Probleem heb ik ook ik draai XP HOME IE 6

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

ik heb er geen last van hoor, WinXP met IE6.

• Gerwin
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Waar kan dit probleem aan liggen dan?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb dat ook soms (met ie 6.0.2600).

Ook klik ik wel eens op een link in GoT en dan krijg ik niks (wel foutmelding), maar na 1x refreshen werkt het weer.

• Sjaaky
  • Laatst online: 22-08 16:45
Misschien heeft het te maken met het aantal simultane verbindingen dat IE naar de server opent. Als het er teveel zijn, zou de server kunnen gaan klagen.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Heb er hier met IE 6 (6.0.2800.1106) ook last van, erg irritant. Zowel met Opera en Mozilla geen last.

Zijn dus altijd de extreem kleine plaatjes.

[ Voor 19% gewijzigd door CrashOne op 02-04-2003 23:35 ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb het ook (IE 6, XP SP1). Ik denk dat het inderdaad iets te maken heeft met de temp. internet files.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:42

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb dr ook vaak last van :( Vooral @ active topics hier (kom ik ook het meest :+) maar ok weleens op andere websites ..

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

ik ken dit ook helaas..net verse win2k install met alle updates van ie6sp1..zal wel weer fix voor komen toch?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• MadMurdock
  • Niet online
freddifish schreef op 02 April 2003 @ 23:59:
ik ken dit ook helaas..net verse win2k install met alle updates van ie6sp1..zal wel weer fix voor komen toch?
laten we t maar hopen, want geloof niet dat dit topic nog wat uithaalt ;(

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 13:43

ALF

ik heb nooit last van IE ook nooit last dat die icoontjes(images) niet laden!!!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

neo643 schreef op 04 april 2003 @ 11:14:
ik heb nooit last van IE ook nooit last dat die icoontjes(images) niet laden!!!
Dan mag jij je gelukkig prijzen, maar dat levert nog geen oplossing voor mensen die het probleem wél hebben hè...

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:18
Goh dit probleem heb ik ook met Tweakers ... ene keer laden ze wel en andere keer niet gigantisch irritant.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Mercarra
  • Laatst online: 19:16
bv: [rml][ html/ie] plaatjes laden soms gewoon niet[/rml]

Dit is al het derde topic over dit probleem... de oplossing staat al meerdere keren op GoT.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
sinds ik dit topic lees heb ik het ineens ook.
raar, normaal had ik dit niet. ik heb ook windoos XP versie 6.0

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
hmm nu ik refresh doe heb ik dat niet meer

• Br@m
  • Niet online
compufreak88 schreef op 04 April 2003 @ 13:12:
hmm nu ik refresh doe heb ik dat niet meer
Je weet waar dit icoontje voor dient?? Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

En jullie moeten dit eens proberen:
Hierbij quote ik Cyber-D dit met de juiste oplossing kwam. Het werkt echt prima hier, geen problemen meer gehad:

open REGEDIT en ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Name-Space Handler en verwijder de HTTP en FTP keys. Laat alleen de MK key staan. Dan rebooten en het probleem is weg.

[ Voor 3% gewijzigd door Br@m op 04-04-2003 13:20 ]

• MadMurdock
  • Niet online
mercarra schreef op 04 april 2003 @ 12:57:
bv: [rml][ html/ie] plaatjes laden soms gewoon niet[/rml]

Dit is al het derde topic over dit probleem... de oplossing staat al meerdere keren op GoT.
Ben het nu aan het proberen :)

Overigens.. dat topic (en dus ook de oplossing) is pas geplaatst na opening van dit topic hoor :)

• Mercarra
  • Laatst online: 19:16
MadMurdock schreef op 04 april 2003 @ 13:21:
[...]

Ben het nu aan het proberen :)

Overigens.. dat topic (en dus ook de oplossing) is pas geplaatst na opening van dit topic hoor :)
Sorry, dat had ik niet in de gaten. Ik hoop dat het gaat werken, want het is best een vervelend probleem.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• Br@m
  • Niet online
mercarra schreef op 04 April 2003 @ 13:24:
[...]

Sorry, dat had ik niet in de gaten. Ik hoop dat het gaat werken, want het is best een vervelend probleem.
Is niet dé oplossing, want ik heb het nog steeds. Dus ik blijf toch nog maar bij Mozilla.. ;)

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Hmm daar eindigde een eerder topic waar je hierboven naar verwees ook al mee... :)
En Mozilla is gewoon geen oplossing, maar een lapmiddel.
edit:
Nofi, de mensen die met plezier Mozilla gebruiken, moeten dat vooral met plezier blijven doen, maar ik ben niet van plan over te stappen op een andere browser vanwege een probleempje dat toch makkelijk op te lossen zou moeten zijn.

De vraag is dus, hoe kunnen wij, met IE, tot een werkbaar resultaat komen? ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Superdeboer op 04-04-2003 13:51 ]

• kamerplant
  • Niet online
Ik heb het ook jah..
Windows 2000 SP3, IE6.

De smiles doen het ook regelmatig niet. Icons, 'new topic', 'post reply', Henk en dat daarbij doen het wel altijd goed. De edit-icons doen het geloof ik ook wel eens niet. Zeg maar: Alle kleine plaatjes onder de 40x40.
De regkey edit werkte niet.

🌞🍃

• MadMurdock
  • Niet online
heb t geprobeerd en dit was dus niet dé oplossing...

Verwijderd

Ik heb het ook regelmatig, en alle oplossingen al lang geprobeerd.. niets helpt.

Wat mij betreft moet deze terug naar BUG.. hoewel het niet direct een bug is in de forum software, moet hier wel aan got kant wat aan gedaan worden willen we het oplossen.

Je kunt dan zeggen 'bug in IE', allemaal leuk en aardig maar als webdevver dev je als het goed is ook _om_ de bugs in de browsers heen. En aangezien IE nou niet bepaald een klein marktaandeel heeft, dien je dan ook rekening te houden met de bugs in IE. Gewoon zeggen ' bug in IE' is echt te makkelijk. Niet dat dit zo'n enorm probleem is ofzo...

• MadMurdock
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 april 2003 @ 15:07:
Wat mij betreft moet deze terug naar BUG.. hoewel het niet direct een bug is in de forum software, moet hier wel aan got kant wat aan gedaan worden willen we het oplossen.
k geloof niet dat er iemand van de dev-kant is die zich aangesproken voelt :O

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-08 12:42

nrg

Het ligt niet aan GoT.
Zoals hierboven al vaak is gezegd, zijn het vooral kleine plaatjes.
Ook spacers (transparante gif's van 1 bij 1 pixels) gaan (gingen, m'n pc is overleden) vaak fout.

Op m'n pa's pc met IE 6.0.2800.1106 ben ik het probleem nog niet tegengekomen.

Verwijderd

Het gaat niet om waar het aan ligt. Je kunt bv. prima een compleet valide webpagina maken, welke toch niet werkt op IE 2.0 of netscape 1 ofzo. In dat geval kun je zeggen 'klant, het ligt aan je browser, neem een nieuwere'.

Dit geval is echter iets anders. Het probleem doet zich voor bij de latere versies van IE, en meerdere mensen heeft er last van.

Op dat moment is het niet relevant of het een got-bug is of een browser bug, als goed webdevver moet je dan je site aanpassen aan de browser, omdat andersom niet kan.

//edit
en dat de devvers zich niet aangesproken voelen, kan ik me best voorstellen. Zo'n enorme bug is het niet ofzo

//edit2

overigens kun je op basis van het feit dat het bij jou wel werkt, niet concluderen dat het aan GoT ligt..ik denk zelf dat het WEL aan got ligt, aangezien ik het bij geen enkele andere site zie. Alleen op de t.net FP en op GoT...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 22:32 ]

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

bij mij bewegen de animated smilies ook niet meer, klopt dat ?
bv deze |:( of deze _/-\o_ zijn zo een stuk minder leuk

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Pagina: 1