[trillian] links openen in nieuw venster

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 13:43

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
De links die ik aanklik in Trillian openen altijd in een reeds geopend window. Erg irritant. Waar kan ik instellen dat hij gewoon een nieuw window moet openen bij het aanklikken van een link?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 10:22
rechts klikken op open in a new browser.

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Ja, haha... Dat weet ik ook wel. Ik bedoel uiteraard dat het automatisch gaat. Er moet toch een optie daarvoor zijn? Erg irritant nl dat als ik erop klik als iemand mij een URL geeft dat ik dan het schermpje waar ik mee bezig was kwijt ben (die ik uiteraard weer terugkan vinden met back, maar ik wil handig doen...).

Ik kan in de help search van Trillian hier nl niets over vinden. En ook geen topic op GoT.

[ Voor 13% gewijzigd door Galois op 02-04-2003 19:10 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 10:22
Ik weet ook geen oplossing. Helaas, nooit wat gevonden.

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:31
Welker browser gebruik je? Ik weet dat er in de Mozilla-gebaseerde browsers een mogelijkheid is om het "hergebruiken" van een bestaand browser window uit te zetten. Als je het zin heeft voor je, kan ik wel even nakijken welke setting het precies is. (Misschien zit er in IE ook wel zo'n setting, maar dat weet ik niet)

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Het is een probleem van IE. Ik flans soms ook wel eens wat progjes in elkaar en dan heb ik het ook. Alleen als je iexplore.exe opstart met als parameter de URL, opent IE een nieuw scherm. Als je de URL als path gebruikt, laadt hij het automatisch in een gebruikt window.

Verwijderd

ik gebruik altijd de shift erbij... dan wordt de url wel in een nieuw venster geopend..

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Helpt de IE instelling "Reuse windows for launching shortcuts" onder Advanced niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Expander op 02-04-2003 23:14 ]

Expanding the inexpandable

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Expander schreef op 02 April 2003 @ 23:14:
Helpt de IE instelling "Reuse windows for launching shortcuts" onder Advanced niet?
JA! Dat is het. Ik heb 'm uitgevinkt en nu opent alles in een nieuw scherm. Mooi! Bedankt!

Verwijderd

Waar vindt ik deze optie?
Want ik zie hem niet onder geavanceerd bij extra-internet opties!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Onder Browsing, in IE6 dan. :)
Pagina: 1