Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Progress] AppServ & WebSpeed

Pagina: 1
Acties:
  • 2.001 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn stageplaats moeten we een project maken met Progress. Nu kregen we een server ter beschikking. Op die bak draait een webserver, de database, een AppServer broker en een WebSpeed broker. Je kunt die netjes instellen via de Progress Explorer.

Nu heb ik op m'n pc ook Progress geïnstalleerd (full) en zou ik het project daar ook op willen runnen zodat ik thuis wat kan debuggen, documenteren en stilletjes aan de handleiding beginnen.

Weet iemand hoe je die settings kunt exporteren en importeren om dat op een andere pc te deployen?

Verwijderd

Ik heb geen direct antwoord voor je, maar kijk eens op
http://www.peg.com

Vind je allerlei mailing lijsten over progress.

Verwijderd

Topicstarter
Ok :) Alvast bedankt voor dat linkje :)

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:03

Gerco

Professional Newbie

Ergens in je DLC staan wat properties files, die heten ook blabla.properties ofzo (weet de naam niet uit mn hoofd), maar daar staan dus al je appserver settings vanuit de progress explorer in.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Van de progress site: (weet niet of dat ook de appserver/webspeed settings bevat):
en anders kijk hier is rond:
http://www.progress.com/support/kb/index.htm
Progress Solution

ID: P6697
Title: "How to save settings for databases managed by Progress Explorer within migration?"
Created: 20-Aug-2002 Last Modified: 11-Mar-2003
Status: Unverified

Goal(s):
• How to save settings for databases managed by Progress Explorer within migration?

Known to occur in:
• Progress 9.1X

Fix:
1) stop all the Progress services
2) copy $DLC/properties/conmgr.properties to some temporary directory
3) remove $DLC (if you want to install new version to a same directory)
4) install a new version of Progress
5) put conmgr.properties from a temporary directory back into (new) $DLC/properties
6) start again all Progress services (under new version)

Additional Information:
Is recommended to truncate BI files of your databases using an old version of Progress before installation of a new Progress version.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 22:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thx :)
Ik ga het eens uitproberen en dat Progress forum eens uitkammen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz... 'k moet m'n webserver ook nog gereed maken voor WebSpeed. Ik weet hoe dat moet met IIS, maar ik draai hier Apache. Nu is't uitzoeken hoe je virtual directories maakt met dat spul :o

Verwijderd

Topicstarter
Verdorie... da's echte kopbrekerij die boel thuis draaien :S
Enig idee hoe je met Apache 2 een URL van het type:
http://localhost/scripts/cgiip.exe/WService=wsbroker1/ping kunt gebruiken?

Op 't bedrijf hebben ze IIS met een virtual directory genaamd "scripts". Daar werkte dit zonder probleem. Nu heb ik bij Apache ook zoiets gemaakt adhv ScriptAlias:
code:
1
2
3
4
5
6
7
ScriptAlias /scripts/ "C:/PROGRESS/MPV20/"
<Directory "C:/PROGRESS/MPV20">
    AllowOverride None
    Options None
    Order allow,deny
    Allow from all
</Directory>

Weet iemand trouwens hoe ik die CGI van Apache op een simpele wijze kan testen? Om te zien of 't wel in orde is?

• Kelfox
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2023
Mag jij die licentie wel thuis gebruiken?
Pagina: 1