Toon posts:

soundblaster live 5.1 digital met us blaster

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hee met patrick heb een zie hier boven alleen op de 5.1 set van us blaster zitten tulp aansluitingen heb je een uitbreiding zo dat ik die wel in mijn geluids kaart kan steken heb in totaal 6 tulp ingangen op de speaker subwoofer zitten 3maal rood en 3 maal wit front rear subwoofer maar geen voor center wie helpt mij. groetjes patrick mail als je wat weet pklok@hotmail.com

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
ik snap er geen reet van...
gebruik eens wat punten enz

Verwijderd

Als het goed is heb je bij je US Blaster set 2 soorten kabels gehad: 3x 2x tulp-->2x tulp en 3x 1x jack--> 2x tulp.
Zat dit er niet bij zou ik even contact opnemen met je leverancier, hij moet er inzitten, net ff eentje opengemaakt om te checken

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Uhhmm.. Juist ja.. :)

Eventjes wat tips:

• Probeer wat duidelijkere zinnen te maken, met wat meer leestekens erin enzo..
  • Als je een topic plaatst, probeer dan zo duidelijk mogelijk te zijn, dus geen kreten als "zie hierboven".
  • De bedoeling van een forum is dat er online gereageerd wordt, dus niet dat oplossingen per email aangeboden worden.

Verder is het de bedoeling dat je eerst zelf het een en ander probeert, dus even contact opnemen met de winkel/leverancier is waarschijnlijk de beste stap die je kunt doen.

succes. :)

• JvS
    • Registratie: Februari 2000
    • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat je vooral eens je handleiding van die speakerset moet lezen :{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.