[user] Aggressieve mail

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Topicstarter
Ik weet niet of dit een post in LA waard is, maar omdat ik hier nog nooit eerder mee te maken heb gehad, doe ik het toch maar (baat het niet dan schaadt het niet).

Het gaat om het volgende: ik kijk net in mijn mailbox en daar zie ik het volgende mailtje staan:
De enige wie zieige is ben jij zielige stumper, je doet je nicknaam eer aan
op GoT!!!
Dit mailtje komt van het hotmailadres moeloo@hotmail.com (e-mail van de user euro), gestuurd aan zowel mijn mail- als msnadres. Het is vandaag om 12:14 verstuurd, zeer waarschijnlijk naar aanleiding van mijn reactie op zijn post.

Zijn post:
euro schreef op 02 april 2003 @ 09:22:
Off-toppic -Kan iemand mij een diens verlenen, ik wil graag een back-up van mijn systeem op dvd, daar me systeem bijna 8 Gig. is.
Als er toevallig iemand in de buurt van Hoorn-Purmerend-Alkmaar woont of maximaal in de randstad en dat kan en wil doen mail me ff.

Heb verder een pioneer dvd en lite-on brander in me pc, weet niet of dat nog wat uitmaakt als ik de back-up terug zet.
NB: Dat stukje "Off-toppic -" heeft er pas ná mijn reactie erbij gezet (zie ook de quote in mijn reactie)!

Mijn reactie:
Lekkere Kwal schreef op 02 april 2003 @ 10:11:
[...]
Dit is wel heel erg offtopic hoor, erg zielig dat je dat in dit topic gaat vragen, alleen maar omdat hier mensen met dvd-branders komen kijken. Érg zielig...
Linkje naar post: Lekkere Kwal in "Levering Sony DRU-500AX" (omdat een quote in een quote [...] wordt). Dit in het topic Levering Sony DRU-500AX op pagina 22 en 23, in [OM].

Ik geeft toe dat mijn reactie wat over the top was, maar zeker niet onterecht, aangezien het offtopic-gehalte van 100%. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nu van de crew kan verwachten aangezien ik dit dus nooit eerder meegemaakt heb, maar misschien kan dit bij zijn logboekje (dus een soort lijstje van notes en opmerkingen van de crew bij de user) worden genoteerd, als dat überhaupt bestaat. In ieder geval alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Sinds wanneer heeft de crew iets te maken met mails die buiten GoT omgaan? Ik zou zeggen: negeer of hem stuur hem een nette mail terug dat je hier niet van gedient bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 27-09 13:00
W'rom noem je euro gelijk zielig (erg zielig zelfs)? Je had em misschien beter even door kunnen verwijzen aan de FAQ en even een modje op de hoogte kunnen stellen :| Vind je het gek dat je zoiets terug krijgt dan? Euro is waarschijnlijk net nieuw hier, die moet dus ook gewoon nog even wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind alles goed, maar zullen we alles binnen GoT houden, dan kunnen wij er ook van meegenieten,... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Topicstarter
NG schreef op 02 April 2003 @ 17:06:
Sinds wanneer heeft de crew iets te maken met mails die buiten GoT omgaan? Ik zou zeggen: negeer of hem stuur hem een nette mail terug dat je hier niet van gedient bent. :)
Nou, het heeft wel met GoT te maken, omdat een GoT user een andere GoT user uitscheldt naar aanleiding van een post op GoT. Alleen heeft hij voor het medium e-mail gekozen i.p.v. een reactie terug te posten in het topic (misschien omdat hij bang was voor een standje van de mod, maar dat is een open deur natuurlijk).

EDIT
MisterData schreef op 02 April 2003 @ 17:07:
W'rom noem je euro gelijk zielig (erg zielig zelfs)? Je had em misschien beter even door kunnen verwijzen aan de FAQ en even een modje op de hoogte kunnen stellen :| Vind je het gek dat je zoiets terug krijgt dan? Euro is waarschijnlijk net nieuw hier, die moet dus ook gewoon nog even wennen :)
1. Ik vind het een beetje te ver gaan om iemand met 293 posts naar de FAQ te verwijzen of te gaan klagen bij de mod. We zijn hier niet bij de peuterspeelzaal! Ik vind het niet kunnen dat je simpelweg omdat je krap zit in opslagruimte een 100% offtopic post te plaatsen in een topic dat gaat over de levering van een dvd-brander. Ik vind het daarom ook zielig, immers, ik heb ook krap gezeten in opslagruimte, maar toen zorgde ik er zelf voor dat ik toch alles kon backuppen.

[ Voor 44% gewijzigd door The Third Man op 02-04-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, hier kunnen we niet veel aan doen.. Dit gaat buiten GoT om.

Maar wat je eigenlijk beter had kunnen doen is om even een SM'tje of een topicreport te posten. Ik had zo'n posting zeker weten verwijderd, een nootje gezet en een PM danwel mailtje gestuurd, afhankelijk van zijn postgedrag/historie.

Ik ga die post en jouw reply daarop zometeen dus verwijderen, kijk dus niet vreemd op als je ze niet kunt terugvinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar goed, het is natuurlijk ook weer zo dat mensen die niet tegen een positief of negatief advies kunnen, beter op de tmf chatbox kunnen gaan zitten,... Ik heb ook wel een geen gelijk, krijg het ook te horen op een goede of slechte manier, moet je mee leren leven zijn de risico's op GoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tja, ik vind z'n opmerking nou ook weer niet zo enorm schokkend om eerlijk te zijn. :o

Als hij je nou zou bedrijgen of iets dergelijks.. maar dit is gewoon basisschoolniveau gescheld. Wat zou je nou van de crew verwachten om hier tegen te doen eigenlijk? :?

[ Voor 5% gewijzigd door kamerplant op 02-04-2003 17:12 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met zulke reacties die je post vraag je natuurlijk om zulke mails/posts...

laat daarom gewoon iedereen in zijn waarde, en probeer zoiets de volgende keer gewoon op een nette manier te zeggen. Dat is wel zo vriendelijk

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 17:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Topicstarter
DataBeest schreef op 02 april 2003 @ 17:12:
Tja, ik vind z'n opmerking nou ook weer niet zo enorm schokkend om eerlijk te zijn. :o

Als hij je nou zou bedrijgen of iets dergelijks.. maar dit is gewoon basisschoolniveau gescheld. Wat zou je nou van de crew verwachten om hier tegen te doen eigenlijk? :?
Zoals ik al in mijn startpost zei, een nootje bij de user. Ik vind het ook niet erg schokkend, maar ik vond het toch teveel om er nix aan te doen.

EDIT
BalusC schreef op 02 april 2003 @ 17:09:
Sja, hier kunnen we niet veel aan doen.. Dit gaat buiten GoT om.

Maar wat je eigenlijk beter had kunnen doen is om even een SM'tje of een topicreport te posten. Ik had zo'n posting zeker weten verwijderd, een nootje gezet en een PM danwel mailtje gestuurd, afhankelijk van zijn postgedrag/historie.

<small>Ik ga die post en jouw reply daarop zometeen dus verwijderen, kijk dus niet vreemd op als je ze niet kunt terugvinden ;)</small>
Ja, daar dacht ik ook aan, maar aangezien het geen reactie op het forum zelf was dacht ik eerder dat ik dit als klacht over een user moest brengen, en dat moet in [LA].

[ Voor 42% gewijzigd door The Third Man op 02-04-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Gewoon lekker verwijderen en niet reageren. Of als je reageerd dan heel netjes :) Zulke mensen vervelen zich waarschijnlijk zo erg dat ze jou gaan vervelelen. Ben ook wel eens "bedreigd" via e-mail daar iemand @ GoT (jij gaat dood!!, enz :z). Jammer dat er zulke mensen bestaan, maar gewoon lekker verwijderen en negeren :)

Alfredt: Sick @ mail :D

[ Voor 7% gewijzigd door We Are Borg op 02-04-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lekkere Kwal schreef op 02 April 2003 @ 17:08:
1. Ik vind het een beetje te ver gaan om iemand met 293 posts naar de FAQ te verwijzen of te gaan klagen bij de mod. We zijn hier niet bij de peuterspeelzaal! Ik vind het niet kunnen dat je simpelweg omdat je krap zit in opslagruimte een 100% offtopic post te plaatsen in een topic dat gaat over de levering van een dvd-brander. Ik vind het daarom ook zielig, immers, ik heb ook krap gezeten in opslagruimte, maar toen zorgde ik er zelf voor dat ik toch alles kon backuppen.
Klagen bij de mod is de gebruikelijke tactiek... die gaat over offtopic en zo. Daar hebben we dat topicreport voor en voor de echt slechte dingen heb je SeM :)

Staat vast wel ergens in de faq :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, dit gaat buiten GoT om, jij begint eigenlijk met de ander zielig te noemen, terwijl hij gewoon een handig plekje ziet om het te vragen. De crew is er om hem erop te wijzen dat het niet de bedoeling is om dat te doen. Wij leggen hem OF uit dat het niet de bedoeling is, OF geven een OW of bannen het acount (beetje afhankelijk van de historie van die betreffende user).

Wat jij kan doen is een topicreport plaatsen, of een topic in SeM, maar niet de andere user zielig gaan noemen... Eigenlijk vind ik dat namelijk ook vrij kwalijk gedrag (wat je heel veel ziet overigens) en kan ik me zijn reactie wel voorstellen. Ik stel voor dat je dit soort dingen gewoon bij de crew meld, en dat die dat dan eventueel oplossen :).

Als alle users alles zelf gaan oplossen, DAN pas wordt het een kleutercreche, waarbij iedereen iedereen (minder subtiel!) gaat lopen verbeteren :o.

[ Voor 21% gewijzigd door JvS op 02-04-2003 17:17 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Topicstarter
JvS schreef op 02 April 2003 @ 17:16:
mjah, dit gaat buiten GoT om, jij begint eigenlijk met de ander zielig te noemen, terwijl hij gewoon een handig plekje ziet om het te vragen. De crew is er om hem erop te wijzen dat het niet de bedoeling is om dat te doen. Wij leggen hem OF uit dat het niet de bedoeling is, OF geven een OW of bannen het acount (beetje afhankelijk van de historie van die betreffende user).

Wat jij kan doen is een topicreport plaatsen, of een topic in SeM, maar niet de andere user zielig gaan noemen... Eigenlijk vind ik dat namelijk ook vrij kwalijk gedrag (wat je heel veel ziet overigens) en kan ik me zijn reactie wel voorstellen. Ik stel voor dat je dit soort dingen gewoon bij de crew meld, en dat die dat dan eventueel oplossen :).

Als alle users alles zelf gaan oplossen, DAN pas wordt het een kleutercreche, waarbij iedereen iedereen (minder subtiel!) gaat lopen verbeteren :o.
OK, dan doe ik dat voortaan :). Jij en ook de rest bedankt voor de reacties _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 02 April 2003 @ 17:16:
(beetje afhankelijk van de historie van die betreffende user).
precies, als je nou eens beter in de notes kijkt, zie je dat euro het al vaker gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 17:35:
[...]

precies, als je nou eens beter in de notes kijkt, zie je dat euro het al vaker gedaan heeft.
wie zegt dan dat hij dat niet al gedaan heeft? Of en welke actie er ondernomen wordt is aan de crew, het is een goede traditie om dat zoveel mogelijk binnenskamers te houden. (over het algemeen binnenskamers dus.... voor zover ik weet gebeurt het alleen in uitzonderingsgevallen publiekelijk.)

(boldtags zijn van mij)

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-04-2003 17:39 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Alfredt schreef op 02 april 2003 @ 17:37:
[...]

wie zegt dan dat hij dat niet al gedaan heeft? Of en welke actie er ondernomen wordt is aan de crew, het is een goede traditie om dat zoveel mogelijk binnenskamers te houden. (over het algemeen binnenskamers dus.... voor zover ik weet gebeurt het alleen in uitzonderingsgevallen publiekelijk.)

(boldtags zijn van mij)
* We Are Borg vond het al een rare opmerking, weet hij veel wat er in de notes van die user staat.

Maar goed :) Gewoon lekker negeren en life goes on :)

Alfredt, je mailtje was liev hoor O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:57

Meneer aard

Porsche rulez!

We Are Borg schreef op 02 april 2003 @ 17:48:
[...]

* We Are Borg vond het al een rare opmerking, weet hij veel wat er in de notes van die user staat.

Maar goed :) Gewoon lekker negeren en life goes on :)

Alfredt, je mailtje was liev hoor O+
ja, desnoods de mail wat van Euro komt ff deleten, zeiken wat ie wil maar jij hebt er geen last van.

Overgigens vind ik dit erg kinderachtig dit soort gebeuren wat Euro doet.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefix0ar3d ;) topicstarter weet wat te doen en laten we voorkomen dat iedereen zijn mening over dees en geen gaat lopen ventileren...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.