Ik weet niet of dit een post in LA waard is, maar omdat ik hier nog nooit eerder mee te maken heb gehad, doe ik het toch maar (baat het niet dan schaadt het niet).
Het gaat om het volgende: ik kijk net in mijn mailbox en daar zie ik het volgende mailtje staan:
Zijn post:
Mijn reactie:
Ik geeft toe dat mijn reactie wat over the top was, maar zeker niet onterecht, aangezien het offtopic-gehalte van 100%. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nu van de crew kan verwachten aangezien ik dit dus nooit eerder meegemaakt heb, maar misschien kan dit bij zijn logboekje (dus een soort lijstje van notes en opmerkingen van de crew bij de user) worden genoteerd, als dat überhaupt bestaat. In ieder geval alvast bedankt.
Het gaat om het volgende: ik kijk net in mijn mailbox en daar zie ik het volgende mailtje staan:
Dit mailtje komt van het hotmailadres moeloo@hotmail.com (e-mail van de user euro), gestuurd aan zowel mijn mail- als msnadres. Het is vandaag om 12:14 verstuurd, zeer waarschijnlijk naar aanleiding van mijn reactie op zijn post.De enige wie zieige is ben jij zielige stumper, je doet je nicknaam eer aan
op GoT!!!
Zijn post:
NB: Dat stukje "Off-toppic -" heeft er pas ná mijn reactie erbij gezet (zie ook de quote in mijn reactie)!euro schreef op 02 april 2003 @ 09:22:
Off-toppic -Kan iemand mij een diens verlenen, ik wil graag een back-up van mijn systeem op dvd, daar me systeem bijna 8 Gig. is.
Als er toevallig iemand in de buurt van Hoorn-Purmerend-Alkmaar woont of maximaal in de randstad en dat kan en wil doen mail me ff.
Heb verder een pioneer dvd en lite-on brander in me pc, weet niet of dat nog wat uitmaakt als ik de back-up terug zet.
Mijn reactie:
Linkje naar post: Lekkere Kwal in "Levering Sony DRU-500AX" (omdat een quote in een quote [...] wordt). Dit in het topic Levering Sony DRU-500AX op pagina 22 en 23, in [OM].Lekkere Kwal schreef op 02 april 2003 @ 10:11:
[...]
Dit is wel heel erg offtopic hoor, erg zielig dat je dat in dit topic gaat vragen, alleen maar omdat hier mensen met dvd-branders komen kijken. Érg zielig...
Ik geeft toe dat mijn reactie wat over the top was, maar zeker niet onterecht, aangezien het offtopic-gehalte van 100%. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik nu van de crew kan verwachten aangezien ik dit dus nooit eerder meegemaakt heb, maar misschien kan dit bij zijn logboekje (dus een soort lijstje van notes en opmerkingen van de crew bij de user) worden genoteerd, als dat überhaupt bestaat. In ieder geval alvast bedankt.