Toon posts:

[imap] files die gewist zijn gaan niet weg uit de inbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In outlook XP heb ik connectie met mijn imap deamon.
Nu is het probleem dat als ik een email wis dan zet hij in outlook een streep erdoorheen maar ze worden niet gewist.

Moet ik op de server (postfix) een script draaien dat hij ze wist of moet dit in outlook.

In de search stond een verwijzing in outlook om de deleted messages te purgen maar deze bestaat volgens mij niet meer in outlook XP.

Ook heb ik naar mijn imap deamon gekeken maar daar valt weinig aan in te stellen.
Ik heb al heel outlook en postfix afgestruind of ik het kan vinden maar ik zie het niet. :(

MOD : (dit is geen outlook vraag want ik maak connectie met een linux doos en in windows bestaat dit probleem niet volgens mij) ;)

Verwijderd

Dit is toch echt een kwestie van een Outlook vraag hoor ;)

purgen is inderdaad het antwoord en dat werkt onder XP ook nog gewoon. Zit ergens bij je instellingen in Outlook XP als ik mij niet vergis. Imap heeft hier in zoverre mee te maken dat het een kwestie van een flagje is die aangeeft of een mailtje op deleted staat in de imap-server of niet.

NOS -> SA

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:50
Net even zelf getest met KMail en Mozilla Mail.

Bij beide verdwijnt de mail bij de volgende refresh.

Ik concludeer dus dat:
MOD : (dit is geen outlook vraag want ik maak connectie met een linux doos en in windows bestaat dit probleem niet volgens mij)
..leuk geprobeerd is maar helaas niet waar.

Move >> * Nevermind, Nelske was me voor *

[ Voor 28% gewijzigd door Wilke op 02-04-2003 16:38 ]

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 19:19
In Outlook Express staat er bij mij gewoon een knop "wis verwijderd", zoiets stond er de laatste keer dat ik in Outlook XP kwam ook nog:

Afbeeldingslocatie: http://normi.net/~mike/got/oe.PNG

Verwijderd

Topicstarter
hmmm weer wat geleerd.

8)7

ok het staat in outlook maar ik zoek nu al 2 dagen ben ik nu zo scheel of heb wat ...aargh

ik heb naar mijn weten alles geinstalleerd van office of is dit weer 1 of andere plugin.

lemac wordt gek van outlook :(

ok ik ga weer zoeken :'(

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 16:38:
lemac wordt gek van outlook :(

[schot voor open doel]
Gebruik dan ook een fatsoenlijke e-mail client })
[/schot voor open doel]

Verwijderd

Topicstarter
gevindt ik miste dus mijn toolbar advanched en daar kan je ze dus regelen :-)

tnx

ja maar mijn klanten gebruiken het ook dus ja beste test he :-)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 16:44 ]

Pagina: 1