Hey mensen, kheb al weer een tijdje geleden een 5.1 setje van Magnat gekocht, bij Polectro in (?) Buitenveldert (?) geloof ik. Dit setje staat hier in combinatie met een JVC RX-6001R, en een JVC XV-523 dvd speler, niet top allemaal, maarja..wat moet je als jongen van 14, (weiger om Audigy+Creative setje aan te schaffen). Anyway, de verkoper vertelde me dat dit setje perfect werkte in combinatie met die reciever, als specs zei hij dat de satellietjes 2-weg en ong 70watt waren, en dat dat wel goed was, omdat die reciever 80 watt rms was ofzow, terwijl in m'n boekje toch echt 100 watt staat, ik dus dat setje mee naar huis genomen, kreeg wel 25 meter oehlbach geluidssnoer bij, gratis:). Maar toen ik thuis kwam was ik toch echt wel teleurgesteld, de geluidskwaliteit bij DVD is gewoon goed, maar met muziek is het echt compleet ruk, ook kan ik op de site van magnat, en op de rest van het internet nauwelijks wat over dit setje vinden. Het was betiteld als Magnat 5.1 Cube. De sub daarintegen is wel chill, hijs actief, 60 watt versterkertje erin geloof ik. Ik zeg geloof ik, omdat ik in principe dus niets van de specs van dit setje kan vinden, er zat in de doos ook geen boekje ofzow. Kunnen jullie me helpen? Deze pics heb ik met m'n webcam ff snel gemaakt, hopelijk kunnen jullie er wat mee!?!?

Sub in actie op lan (check die bullit blikjes...lol)

Hier hebbik de sub ff op z'n achterkant op een stoel gelegd, makkelijker te fotograferen.

Dit is het bovenste gedeelte van het achterpaneel van de sub...

...en dit is het onderste gedeelte...

Dit is één van de satellietjes, van de voorkant...

...en van de achterkant...
Kunnen jullie ook zeggen of jullie ervaring hebben met deze set? En of ik niet gewoon gruwelijk ben afgezet ofzo..?

Sub in actie op lan (check die bullit blikjes...lol)

Hier hebbik de sub ff op z'n achterkant op een stoel gelegd, makkelijker te fotograferen.

Dit is het bovenste gedeelte van het achterpaneel van de sub...

...en dit is het onderste gedeelte...

Dit is één van de satellietjes, van de voorkant...

...en van de achterkant...
Kunnen jullie ook zeggen of jullie ervaring hebben met deze set? En of ik niet gewoon gruwelijk ben afgezet ofzo..?
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...