Niet op voorraad.
Dat chaotische komt door de camerastand 
Volgens de Pc-gameplay van deze maand is het toch zeer goed (mooie graphics & goede gameplay)
Is spel van de maand (november)
Volgens de Pc-gameplay van deze maand is het toch zeer goed (mooie graphics & goede gameplay)
Is spel van de maand (november)
I’m not like the OTTERS
Ze zijn geloof ik de database van het forum aan het onderhouden.
Ik wil van de week weer eens een gamepje halen en dat wordt Sacrifice of NOLF.
De demo van NOLF vond ik een beetje tegenvallen maar dat zegt natuurlijk niet alles en luitjes die de hele game al hebben gespeeld vonden hem wel rocken dus dat maakt de keuze weer moeilijk.
Kwam die demo van Sacrifice de 23e?
Ik wil van de week weer eens een gamepje halen en dat wordt Sacrifice of NOLF.
De demo van NOLF vond ik een beetje tegenvallen maar dat zegt natuurlijk niet alles en luitjes die de hele game al hebben gespeeld vonden hem wel rocken dus dat maakt de keuze weer moeilijk.
Kwam die demo van Sacrifice de 23e?
Niet op voorraad.
Sacrifice:9~
Demo komt inderdaad op 23ste, en het spel op de 24ste (in Nederland). NOLF, lijkt me op zich wel gaaf. Maar Sacrifice gaver (heb ik ook besteld), kijk ook ff op www.sacrifice.net
Demo komt inderdaad op 23ste, en het spel op de 24ste (in Nederland). NOLF, lijkt me op zich wel gaaf. Maar Sacrifice gaver (heb ik ook besteld), kijk ook ff op www.sacrifice.net
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Sacrifice is gaaf!!!
Heel erg mooi spel, heel erg origineel en best pittig
Nix dan lof guys !
alleen de camera kan soms een beetje vervelend doen
Heel erg mooi spel, heel erg origineel en best pittig
Nix dan lof guys !
alleen de camera kan soms een beetje vervelend doen
Verwijderd
Sacrifice is de grootste teleurstelling die ik heb gehad met een game. Ik wachte al een hele tijd op het spel maar toen ik het eenmaal kon uitproberen viel het me heel erg tegen allemaal.
-De camera standen zijn gewoon slecht omdat als je een groep van 10 beesten hebt dan is het al te druk.
-De tegenstander is een beetje te slim gemaakt bij level 6 ofzo is nauwelijks te doen voor een normale gamer.
-EN als je meer dan 6 beesten hebt dan is het soms lastig om orders te geven
-En jouw eigen beesten zijn nou niet bepaald slim en rennen ook nooit echt zo snel weg.
Enz enz
Mijn tip is dan ook om NOLF te kopen. Ik ben echt al harstikke lang bezig met het spel en heb hem nog steeds niet uitgespeeld. En ik vind het spe echt kei gaaf joh =D
-De camera standen zijn gewoon slecht omdat als je een groep van 10 beesten hebt dan is het al te druk.
-De tegenstander is een beetje te slim gemaakt bij level 6 ofzo is nauwelijks te doen voor een normale gamer.
-EN als je meer dan 6 beesten hebt dan is het soms lastig om orders te geven
-En jouw eigen beesten zijn nou niet bepaald slim en rennen ook nooit echt zo snel weg.
Enz enz
Mijn tip is dan ook om NOLF te kopen. Ik ben echt al harstikke lang bezig met het spel en heb hem nog steeds niet uitgespeeld. En ik vind het spe echt kei gaaf joh =D
Erm, heb em al weggeflikkerd voor ik er naar gekeken heb.....vond die plaatjes in tijdschriften niks. Dat hoort bij een 3D shooter, niet bij een Strategy game.
He maar jullie hebben ook allemaal de warez versie van Sacrifice. En die was al begin November te downloaden. Ik denk wel dat ze een paar dingen hebben verbeterd. En van NOLF, dat is een shooter (stile á la 007) en Sacrifice, tja dat kan ik niet echt omschrijven. Voor meningen over Sacrifice kijk ook ff op het special Sacrifice forum van VoodooExtreme (kun je komen via de website www.sacrifice.net).
Dan zal ik de demo van Sacrifice eerst maar eens afwachten, want irritante camerastanden/bediening kunnen een game voor mij geheel verzieken, Hitman bv., jammer, die gameplay opzich is zwaar ok, maar de bediening vond ik zo waardeloos dat ik hem links heb laten liggen.
Ik pik ook wel eens een warezgamepje en Sacrifice staat er uiteraard ook tussen en dat is iid een "oudere" (iso?)versie die schijnt niet op de Radeon te lopen.
Thx voor die link btw.
Ik pik ook wel eens een warezgamepje en Sacrifice staat er uiteraard ook tussen en dat is iid een "oudere" (iso?)versie die schijnt niet op de Radeon te lopen.
Thx voor die link btw.
Niet op voorraad.
He edward2, die camera bij Hitman heeft 2 standen (switchen via slash op het numerieke toetstenbord). Die tweede speelt wel superrelaxed. Maar dat spel hoef ik niet omdat het niet goed werkt met m'n Viper II (allemaal grote witte vlakken met kleine gekleurde spikkeltjes en alleen in windowed mode). En op de site van Sacrifice staat bij de troubleshoot geen problemen achter m'n Viper II vermeld, dus das oké. Dat van Hitman kan natuurlijk ook door de demo komen, maar toch Sacrifice leek me wel vetter. En Hitman krijg ik anders toch welB-)
Krijg je dan een free mouselook tijdens het lopen, want dat was er niet volgens mij in de demo?
Niet op voorraad.
NOLF = ????
Die naam zegt me nix
Nevermind t'is No One Lives For Ever neem ik aan?
Die naam zegt me nix
Nevermind t'is No One Lives For Ever neem ik aan?
I’m not like the OTTERS
Pagina: 1