http://hawvie.deviantart.com/
Ook zul je van die dingen krijgen dat er 1000 views zijn, maar nog geeneen reply, dat staat dan weer lullig vind ik.
Wat voor soort topic het is kan je ook bekijken door het topic te openen, dan kan je het tenminste met zekerheid vaststellen. Aantal views zegt niks.
The devil is in the details.
Ik denk eerder dat dit kicks (of edits) in de hand werkt ala "Komop, al xxx mensen die hebben gekeken en nog geen antwoord gekregen??"Ook zul je van die dingen krijgen dat er 1000 views zijn, maar nog geeneen reply, dat staat dan weer lullig vind ik.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 02-04-2003 15:07 ]
🌞🍃
Dat ook natuurlijk.Janoz schreef op 02 april 2003 @ 15:04:
[...]
Ik denk eerder dat dit kicks (of edits) in de hand werkt ala "Komop, al xxx mensen die hebben gekeken en nog geen antwoord gekregen??"
Dat is een idee, maar dan spam je je topic even rond en heb je weer een aantal views erbij. Mensen hoeven het topic alleen maar te bekijken, niet te posten.DataBeest schreef op 02 april 2003 @ 15:07:
MaRc0, op de T.net profielen hebben ze gewoon een max aantal vieuws per IP per x aantal minuten gedaan en werkt prima. Wat jij zegt gaat lijkt me dus niet echt op.
The devil is in the details.
Aan de andere kant is er idd dat "hype"-idee: ok, ik krijg geen antwoord, dan maar hondertachtig keer dit/mijn eigen topic bekijken.
*Edit, ok daar hebben jullie al aan gedacht zie ik.
Waarschijnlijk wordt het veel te belastend als je er een IP-adres+datum aan gaat hangen (zoiets als: "vandaag hebben XXX verschillende users dit topic bekeken"), dus dat zal ook al geen optie zijn.
Misschien dan zoiets als die "active topics" aanvullen met de "X best-bekeken topics" ofzo?
Het zijn maar suggesties!
[ Voor 10% gewijzigd door the_Omniscient op 02-04-2003 15:11 ]
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Layout-technisch gezien lijkt het mij al helemaal niets. Ik draai hier @ work, een betrekkelijk lage resolutie, maar nog wel zo dat GoT net zo breed wordt weergegeven als mijn monitor. Een extra kolom met daarin views zou voor mij 'rampzalig' zijn
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()