Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
waarschijnlijk moet je daarvoor in je registry gaan rommelen, maar aangezien ik die windows niet draai heb ik geen idee waar en ik denk vele met mij 
Misschien dat je via google wel wat kan vinden.
Misschien dat je via google wel wat kan vinden.
Er staat op www.neowin.net (dat is GEEN warez site) ergens een handleiding hoe je Windows 2003 Server kunt "omtoveren" tot een Windows 2003 Workstation, o.a. door dat soort beveiligingen weer uit te schakelen.
In de praktijk hou je dan niets meer over dan een veredelde Windows XP die ook nog eens meer system resources vreet
Ik heb Windows 2003 Enterprise Edition gisteren naast mijn Windows XP gezet. Van de eerste heb ik uiteraard geen officiele licentie, echter van Windows XP wel. Ik ga het in ieder geval NIET kopen gezien de licentie prijzen.... en tenzij je echt servers wil gaan draaien (ik draai trouwens prima Apache en Serv-U op Windows XP) kun je net zo goed Windows XP als je Workstation OS gebruiken....
Wel erg leuk om eens mee te spelen. Ik zal er van het weekend eens wat meer mee gaan spelen als ik tijd heb....
In de praktijk hou je dan niets meer over dan een veredelde Windows XP die ook nog eens meer system resources vreet
Ik heb Windows 2003 Enterprise Edition gisteren naast mijn Windows XP gezet. Van de eerste heb ik uiteraard geen officiele licentie, echter van Windows XP wel. Ik ga het in ieder geval NIET kopen gezien de licentie prijzen.... en tenzij je echt servers wil gaan draaien (ik draai trouwens prima Apache en Serv-U op Windows XP) kun je net zo goed Windows XP als je Workstation OS gebruiken....
Wel erg leuk om eens mee te spelen. Ik zal er van het weekend eens wat meer mee gaan spelen als ik tijd heb....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ik vond win2k3 server erg tegenvallen. Er is niets nieuws op te vinden... wacht toch wel... heel veel wizzards. IIS is wel wat verbeterd, Microsoft zegt dat er veel is veranderd aan de AD, ik kon niet zoveel vinden. Ook wordt de server standaard kaal geïnstalleerd, als ze dat nou ook eens met XP deden
.
Kortom het is gewoon NT server 5.1, ze zouden die updates op 2000 eigenlijk ook gewoon als service moeten aanbieden. In ieder geval geen reden voor een upgrade, als het veel scheelt in prijs zou ik ook nieuwe servers inrichten met w2k server.
Kortom het is gewoon NT server 5.1, ze zouden die updates op 2000 eigenlijk ook gewoon als service moeten aanbieden. In ieder geval geen reden voor een upgrade, als het veel scheelt in prijs zou ik ook nieuwe servers inrichten met w2k server.
Verwijderd
er zijn zeker wel redenen voor een upgrade... (bijv de mogelijkheid om forests te kunnen koppelen) maar dat hoeft niet bij jou het geval te zijn... iis is zeer veel verbeterd... de default instellingen zijn veel beter en inderdaad de wizards die voor het eerst een een beetje ok werken