Toon posts:

Detacheren sux

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nu is morgen waarschijnlijk mijn laatste dag hier en dus moeten de koetjes weg. Ik kan alleen handmatig flushen en fetchen en ik ben de enige die de PC's aan laat staan. Snif snif vaarwel Betsie, Clara en Truus.

Vaarwel ook aan een unieke grazer : MultiChannel Protocal Analyser.

Volgende bedrijf open ik weer nieuwe stallen!

Verwijderd

same here, maar probeer een oplossing te vinden, zodat het toch blijft draaien :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kijk, je kán hem natuurlijk alsnog op auto-flush en hidden zetten, neemt-ie tenminste nog íets aan blocks mee...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Auto instellen gaat niet, hier hebben ze wel internet op de pc's maar ik kan geen ip adres vinden om instellingen te maken om door de vuurmuur te breken.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Kom jongens. Er zijn hier genoeg netwerk-wizzards. Help El Tonio even zodat zijn kudde kan blijven grazen.
Al geprobeerd om via poort 80 te flushen?
(bijna vrijdag ;))

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Topicstarter
Damn! ik heb verlenging gekregen.... Ik wilde weg maar toch weer goed voor de koetjes!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Het is ook nooit goed hè ;)
Heb je in ieder geval meer tijd om te checken hoe je door die vuurmuur kunt komen! (of even aan sysbeheer vragen?) en dan weer door naar het volgende bedrijf!
Ideaal dat detacheren! :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Dit heb ik gedaan om door de firewll heen te komen(op een NT bak), misschien helpt het:

Ik heb eerst de naam van de firewall opgezocht (IE, Tools > Internet Options > Connections > LAN Settings > Advanced Proxy Settings et voila!. Toen met ping in command prompt het ip-adres van de vuurmuur achterhaald. Dan moet je alleen nog weten wat voor firewall server het is.. (dat socks# gedoe)
Ik moest bij mensen die geen internettoegang hebben (oftewel niet bij de proxy bekend zijn) mijn eigen username invullen om door de firewall te komen. Gebruik de poort die ook openstaat voor het internet.

Succes!

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
zoals Mobster al zei
en dan weer door naar het volgende bedrijf!
Ideaal dat detacheren!
Ik wou soms dat ik gedetacheerd zat, al die machines die je kunt infecteren.
>:) >:)
Pagina: 1