[w2k]brightness verhogen

Pagina: 1
Acties:

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
hoi lui,

ik wilde laatst in windows 2000 me brighness wat omhoog zetten voor bepaalde spellen enzo, en toen kwam ik er achter dat die optie niet tussen me detonator opties stond..

ik kan me herrinneren dat dit bij win98 wel zo is en vroeg me af of er ergens een fixje is voor w2k of dat er andere programma's zijn om dit te doen?

misschien is dit ook meer iets voor videoplanken & beeldkanonnen, maar ik dacht eerst hier ff aan.

ik heb al gezocht op got en ook naar progjes om 't te doen, maar ik kan niks vinden. weet hier iemand iets meer?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? En dat kan niet via je monitor?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

:? En voor welk spel bijv. Quake 3 is een bekend brightness probje onder Win2K

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• BasieP
nee ik heb het over CS of UT. dit kan gewoon via de windows config in win98, en is niet ALLEEEN door het spel gestuurd. de monitor staat al op max maar dat is zo donker dat ik haast denk dat ie kapot is ofzo. (is ie niet)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:35
andere detonator? of niet goed gekeken :+
als ik in xp bij mijn display props kijk kan ik gewoon bij settings > advanced > "videokaart tabje" color correction kiezen....

Strava

• BasieP
tja.. XP en 2k hebben dezelfde detonator, maar ik heb nu al vanaf 30.30 tot 43.30 geprobeerd, en nee in geen enkele zit het.. :(

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Powerstrip misschien :)
Pagina: 1