achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Ik heb eindelijk ook wat kunnen flushen
(vandaag --> stats van morgen)
ik vraag me toch wel af waarom we hier verder aan meedoen. Ik bedoel we hebben de best mogenlijke moun transfer gevonden waarom onze pc dan voor nix laten grazen. Er zijn toch projecten waar we echt iets kunnen doen met onze rekenkracht. Het enige doel hier is Ars in te halen. Ik denk dat het beter is onze power te gebruiken voor projecten waar het nog vooruit kan en hier terug te keren wanneer een nieuwe client uitkomt. En als je ars absolut wilt inhalen er zijn wel andere projecten waar ze boven ons staan.
Verwijderd
ben ik het zeker mee eens, ik heb dan ook nu alle clients overgezet... nog ff flushen gister en daarna klaar....Letsnow schreef op 02 April 2003 @ 15:42:
ik vraag me toch wel af waarom we hier verder aan meedoen. Ik bedoel we hebben de best mogenlijke moun transfer gevonden waarom onze pc dan voor nix laten grazen. Er zijn toch projecten waar we echt iets kunnen doen met onze rekenkracht. Het enige doel hier is Ars in te halen. Ik denk dat het beter is onze power te gebruiken voor projecten waar het nog vooruit kan en hier terug te keren wanneer een nieuwe client uitkomt. En als je ars absolut wilt inhalen er zijn wel andere projecten waar ze boven ons staan.
ik ben terug met de nieuwe client, tot die tijd doe ik een niet dpc project...
Verwijderd
Ik hoop dat de source er weer bij zit.Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 16:27:
Als het goed is, duurt het nog een week tot de nieuwe client.
Kanik hem weer optimaliseren
Verwijderd
Ja, daar kun je vanuit gaan. Het staat nu nl. gewoon op z'n WebDrive. Een cool scriptje is dat trouwens moet ik zeggen.Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 17:05:
[...]
Ik hoop dat de source er weer bij zit.
Kanik hem weer optimaliseren
euh, webdrive is een programma dat gewoon http://www.southrivertech.com/products/webdrive/index.html hier te downloaden is
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Het blijft een cool scriptjewhite_panther schreef op 02 April 2003 @ 18:27:
euh, webdrive is een programma dat gewoon http://www.southrivertech.com/products/webdrive/index.html hier te downloaden is
* fenrir flushed toch maar, was eerst van plan om nog ff door te sparen. maar daar heb ik geen zin meer in
Van klussen krijg je grijze haren
Na m'n flushje (en paaltje) ga ik even overschakelen op ECC2 tot de nieuwe client er is.
Iemand trouwens een idee waar CambridgeLabs uithangt?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.
Die zitten denk ik te sparen en komen ergens binnen met een MF (en dan ook een echte MF met een dubbele hoofdletter M.TaXaN schreef op 03 April 2003 @ 00:09:
Na m'n flushje (en paaltje) ga ik even overschakelen op ECC2 tot de nieuwe client er is.
Ahoy !! Paaltje in zicht !!
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Pagina: 1