Toon posts:

voltage van asus a7v klopt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi luitjes

op de pc probe en bios krijg ik inplaats van +5 -4.414,en inplaats van -5 5.08. :?kan iemand mij uitleggen wat ik kan doen om dit te verhelpen?

BVD.:)

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 21:00

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik kamp met hetzelfde probleem, maar dan ook met de +3,3 en 12 volt. Ik heb contact gehad met de TD en met asus. Het kan zijn dat je voeding niet goed is, je bord sluiting maakr, of dat je bord stuk is en niet goed verdeeld. Werkt je pc hierdoor niet ?

Verwijderd

Topicstarter
hij werkt wel maar ik krijg de laatste tijd vaak crashes:(

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 21:00

phemelrijk

Wat is dat dan ?

ik heb deze vraag ook eerder gesteld. Kijk naar PROBLEEM 3.3 V A7V mobo

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ja die asus probe doet echt vaag !!!
Hij zegt dat de voltages als een gek zakken, en dat de temp van mij cpu ineen 140 graden is ofzo, dan ding is niet goed man !

Verwijderd

Bij mij is ie al opgeblazen... ik zou voor de gene die dat nog niet hebben gehad niet meer je pc aandoen, maar 'em omruilen....

Verwijderd

En hoe zit het dan met de TEMP. bios geeft 8 graden minder aan dat ASUS PROBE... wat is nou de werkelijke temp???

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 10:56
Op maandag 20 november 2000 21:42 schreef Ruben_Pruim het volgende:
ja die asus probe doet echt vaag !!!
Hij zegt dat de voltages als een gek zakken, en dat de temp van mij cpu ineen 140 graden is ofzo, dan ding is niet goed man !
Misschien Asus probe en een ander programma zoals MBM aanstaan?

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 16:24
Mocht het zo zijn dat je 5 volt op -5 staat, was je puter al lang stuk ... De voltage sensoren op je mobo zijn niet heel nauwkeurig.
Het is ook niet van belang of je hulpspanningen precies 5, -5, 12, -12 volt zijn. Mag best 10% afwijken.
(i.t.t. je cpu / i/o voltage..dat steekt wat krapper) :)

loading...

Pagina: 1