Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Silent Cooler

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Luitjes...

Ik heb een coolermaster cpu fan gekregen bij mijn pc maar die maakt nog meer herrie dan mijn aanlopende hub.
Dus nu zoek ik een silent fan, liefst een Salman, want die schijnen erg stil te zijn.
Maar nu blijkt dat er niet veel op de markt zijn die geschikt zijn voor de AMD XP 2600+
Welke moet ik hebben, of is er een ander merk dat ook geruisloos is; ik vind de Thermal take volcano 9 ook erg goed maar ik weet niet of ie lawaai maakt.

hellup

• MDKlapwijk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11 13:19

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

www.silentpcreview.com

www.papst.de <- verkrijgbaar bij www.informatique.nl in combinatie met een SLK-900 van thermalright...

[ Voor 27% gewijzigd door MDKlapwijk op 02-04-2003 13:12 ]

Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik zelf gebruik de Zalman (Zalman met een "Z" ;)) 6000-AlCu Aluminium Copper (zie www.zalman.nl). Deze gebruik ik op een 2100+ @ 2.3 ghz. De temp blijft op een kleine 50 graden. Ik heb echter wel de bijgeleverde 92mm fan vervangen door een 120 mm, anders worden de temps te hoog.
Dit is een hele stille oplossing, en als de temp dan nog te hoog wordt kun je ook de full-copper nemen:6000-Cu Copper noiseless cooler.

Ik hoorde, maar geen ervaring ermee dat die Vulcano indd goed koelt, alleen wel wat geluid produceert, niet extreem, maar je hoort hem wel. Ik hoor mijn Zalman niet :).
Andere merken hoeven niet slecht te zijn, maar kijk eens naar een goede heatsink: groot, maar ook veel oppervlak dmv van veel ribben.

Wat een andere oplossing is dat je ipv van die coolermaster fan, een Papst, Zalman of Enermax fan erop zet!

T60P Widescreen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

beetje offtopic.
je kunt natuurlijk ook altijd je fan stiller maken door hem op 5 of 7 volt te laten lopen :)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoi :)

Ik zit dat je nog vrij nieuw bent op GoT,
we hebben hiervoor een mooi topic lopen, (tip bookmark het topic ;) )

je antwoord vind je waarschijnlijk hier:
Cooler voor Athlon XP

veel suc6 :)

btw Die Thermaltake maakt een berg lawaai :X, * Maarten heeft de Vulcano 7+ :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Dit soort onderwerpen komen regelmatig aan de orde. Daarom is het beter eerst even een search-opdrachtje te geven voordat je een topic opent.

Dan krijg je bijvoorbeeld het topic wat AMD-er vermeld: Cooler voor Athlon XP

Kijk daar eens in, en mocht je er dan niet uitkomen, dan kun je in dat topic ook nog je vraag stellen :)

succes.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

MjS: kijk eens in het topic genoemd door AMD_er, of zoek eens in het Die-Hard Overclocking en Coolinf forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.