"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Dat is als het goed is geen bug, dat is een beveiliging tegen niet al te slimme mensen
waarschijnlijk draait een vriend van jou zijn proxy al een hele tijd, zodat de proxy weet dat jij er ook echt 50.000 in een week kan doen. anders beperkt de proxy het aantal blocks op 1.000
dus zal de proxy op jou pc niet weten dat jullie er ook echt 50.000 halen, en dus maar lekker 1.000 blocks binnnen halen.
correct me if I'm wrong
waarschijnlijk draait een vriend van jou zijn proxy al een hele tijd, zodat de proxy weet dat jij er ook echt 50.000 in een week kan doen. anders beperkt de proxy het aantal blocks op 1.000
dus zal de proxy op jou pc niet weten dat jullie er ook echt 50.000 halen, en dus maar lekker 1.000 blocks binnnen halen.
correct me if I'm wrong
meestal heeft de upstream proxy waar je aan connect niet genoeg op voorraad.
Polo1987: dat geldt alleen voor clients. niet voor proxy's. met exportmode=1 moet dat goed gaan.
Polo1987: dat geldt alleen voor clients. niet voor proxy's. met exportmode=1 moet dat goed gaan.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
het leuk is dat de proxy van coolhead (vriend) normaal gesproken op mijn proxy fetched en flushed....
Ik heb em ook al op dezelfde keyservers geprobeerd
Ik heb em ook al op dezelfde keyservers geprobeerd
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Hm hm ... vaag ..
Te zien aan je settings zou het gewoon goed moeten gaan ...
Maaruhm ... de enigste reden die ik kan bedenken is dat de proxy niet goed afgesloten / gerestart is ...
Daarnaast nog ... waar vind ik c: onder linux ????
Als je deze config onder linux gebruikt zal ie gewoon afsluiten omdatie geen logfile kan schrijven nml.
Maaruhm ... de enigste reden die ik kan bedenken is dat de proxy niet goed afgesloten / gerestart is ...
Als je deze config onder linux gebruikt zal ie gewoon afsluiten omdatie geen logfile kan schrijven nml.
Ok dit stukje ini heb ik ff van zijn bak geleend en nee de paden zien en niet zo uit
voor het werkelijke beeld:
stats.ircow.nl (onder proxyinfo)
voor het werkelijke beeld:
stats.ircow.nl (onder proxyinfo)
[ Voor 4% gewijzigd door Pim. op 02-04-2003 17:51 ]
C: is maar een aanduiding voor (in de meeste gevallenJive schreef op 02 april 2003 @ 16:36:
Hm hm ... vaag ..
* Jive weet wel hoe die zijn hard-disks moet vinden hoor onder linux 
Het ging meer om de c:\ welke dus nevernooit zou werken onder linux/unix/bsd
Tis iets heel basaals .. maar kon best wel eens over het hoofd gezien zijn & de reden voor het niet werken ....
Maar ik blijf het wel vaag vinden dat er gewoon geen WU's gecached worden.
Het ging meer om de c:\ welke dus nevernooit zou werken onder linux/unix/bsd
Tis iets heel basaals .. maar kon best wel eens over het hoofd gezien zijn & de reden voor het niet werken ....
Maar ik blijf het wel vaag vinden dat er gewoon geen WU's gecached worden.
Ik neem aan dat 't een typo'tje is maar dat moet natuurlijk expertmode=1 zijnstappel_ schreef op 02 april 2003 @ 13:07:
meestal heeft de upstream proxy waar je aan connect niet genoeg op voorraad.
I'm not weird, I'm a limited edition
probeer dit eens:
minkeysready=50000
maxkeysready=50001
minkeysready=50000
maxkeysready=50001
Pagina: 1