Toon posts:

DVD rip en qualiteit / dvd copy

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
2 vraagjes:
1) ik heb een muziek dvd van The Eagles, deze wil ik nu rippen zodat ik enkel de muziek heb, dus geen menu's en interviews e.d..
Blijft de qualiteit van het geripte resultaat nog net zo goed (i.v.m. dts geluid)? en past het resultaat op een CD?

2) Is het mogelijk om de dvd 1 op 1 te copieren? Of kunnen de huidige branders dit nog niet aan?

Verwijderd

TIP: Volgens mij zijn hierover al 100den topics geweest, ga eens zoeken op het forum...

Verwijderd

Topicstarter
net gedaan, nix gevonden over de qualiteit die overblijft!!!!!!! en dan graag reacties van hifi kenners (JvS) b.v.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-03 17:31

megaleo

Special member

Kijk hier eens. :) Misschien heb je er wat aan.
Als je een dvd ript en het op cd wilt zetten. Kan wel. Alleen de kwaliteit haalt het dus bij lange na niet van een dvd. :7
En het is niet mogelijk om dvd 1 op 1 te copieren omdat de huidige branders dat idd niet aankunnen. Want (bijna) alle dvd's die je koopt zijn op meerdere lagen beschreven.

[ Voor 5% gewijzigd door megaleo op 02-04-2003 13:03 ]

Verwijderd

Wanneer je het goed doet, met goede programma's ript, hou je zeker sterio sound over dat op een cdtje moet passen. Je hebt natuurlijk wel het probleem als de dvd langer duurt als 90 min. Ga eens op het net zoeken naar dvd rippers,.. zitten wel goede tussen voor sound. Dus ja het kan,... maar je bent wel ffntjes bezig.

• akoster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:25
Als je de (VCD en SVCD) vuistregel aanhoudt dat er 45 minuten content op een ceedeetje passen dan heb je genoeg ruimte voor prima geluid hoor....

I can see clearly now, the brain is gone...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 12:59:
TIP: Volgens mij zijn hierover al 100den topics geweest, ga eens zoeken op het forum...
idd zei ik net ook al, maar de mod van het nodig mijn reply te verwijderen, terwij lik wees op een site met de oplossing :|

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

beide zaken kan je gewoon vinden in onze database
[search=DTS DVD rippen]
[search=DTS cd branden]
[search=dvd kopieren]

Er wordt daarin verwezen naar www.doom9.org, waar ook hele ritsen tips staan. Hier heb je de guides: http://www.doom9.org/mpg/dvdbackup-guides.htm
als je een topic start, doe het dan tenminste goed (zie signature).

[ Voor 51% gewijzigd door JvS op 02-04-2003 14:02 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.