Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

En toen stond er ineens T-mobile in mn schermpje...

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik zat net lekker te prutsen met mn telefoontje en zette hem perongeluk uit, nadat ik hem weer inschakelde was hij ineens op zoek naar T-Mobile NL ipv BEN NL. Meer mensen dit opgevallen? Ik heb een hele oude SIM uit 99 en het toestel is ook alweer een jaar oud.

Ze hadden het al gezegd dat het bij de meeste telefoons zou gebeuren, maar nadat t na een maand nog niet gebeurd was had ik de "hoop" daarop al opgegeven en dacht dat ze alleen nieuwe sims/foons bedoelde, maar nu is het bij mijzelf dus ook gebeurd.

BTW ik heb een Siemens MT50

Breek je nek voorzichtig

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wees blij dat het veranderd is, * Erkens heeft nog steeds NL TELFORT op zijn scherm :D

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is toch ook de bedoeling uiteindelijk; wat wil je met dit topic?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Misschien kan je beter verder gaan in:
Ben => T-mobile problemen

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

T-Mobile NL = BEN NL

Downloaden van netwerklogo's gebeurd tijdens inlog op netwerk....

Wat was de vraag ?

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
naja tis niet echt een vraag, meer een opmerking, en ook geen probleem, bovendien is het nie een logo wat ik gedownload heb ofzo, want dat is bij mij gewoon een plaatje. Vroeg me gewoon af of het bij meer mensen ineens gebeurd was vandaag. Om nu een problemen topic daarmee te gaan vervuilen leek me een beetje nutteloos aangezien het niet om een probleem gaat. Mensen met andere telefoons die het ook ervaren hebben of ben ik de enige?

trouwens dat T-mobile=Ben wist ik ook wel hoor, ik leef niet onder een steen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door The PyroPath op 02-04-2003 12:40 ]

Breek je nek voorzichtig

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
het viel mij idd laatst ook op bij het telefoontje van mn ma (oeroud motorola ding). Ik wist niet eens dat je met zulke oude telefoons ook operatorlogo kon veranderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 02-04-2003 12:45 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kvind ut ook wel wat vreemd, ik doe me Sim kaartje in me ouwe foon, staat er Libertel, doek um in de nieuwe, staat er Vodafone.

Wel erg vaag :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Nou, meteen maar even de proef op de som genomen: Mijn Siemens M50, met 'Ben NL' op het scherm, even uitgezet, en weer aangezet. Er staat nu nog steeds 'Ben NL'.

Geen idee of dit te maken heeft met het soort telefoon, of dat ze dit geleidelijk doorvoeren, en het bij mij misschien later nog gebeurt...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Met ff netwerk wezen zoeken maar dan word het toch echt bizar, in mn netwerk lijst op de SIm staat nog BEN NL en als hij netwerk vind staat er in het lijstje ook BEN NL, maar zodra je die dan kiest zegt hij zoeken naar T-Mobile NL :? waaazige spullen die telefoons...

Breek je nek voorzichtig

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik kreeg gisteren voor het eerst een sms van Orange ipv Dutchtone :P

PIII 800@804 Mhz

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
tsja kwa besturings systeem mt50=M50 alleen anders ingericht en ander pakketje aan opties, maar de basis is hetzelfde dus denk dat t nog wel komen gaat dan. heb mn tel genoeg uit staan op z'n tijd dus het is echt vandaag gebeurd

Breek je nek voorzichtig

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mja, ze hadden het toch gewoon aangekondigd? Dus om nou een topic te openen met de mededeling dat ze 't nu ook echt hebben veranderd, vind ik wat overdreven ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.