Toon posts:

ECSk7s5a v3.1 wants a WD1800JB !

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zonder nader onderzoek heb ik een 2e hd besteld, WD1800JB om naast mn volgelopen WD1200JB te plaatsen. Bij het plaatsen op mn ECS K7S5a V3.1 mamaplank herkende hij slechts 131GB! Ook na het flashen van mn BIOS krijg ik geen resultaat. Welnu....
Is er geen mogelijkheid om mijn mb deze schijf toch te laten herkennen? Zo ja hoe? Zo nee, wat zijn de andere opties? Kan ik de herkende 131GB voorlopig gewoon gebruiken totdat ik knaken heb voor een nieuw mb? (tip! welke socket A is momenteel best buy?) Of loop ik de kans dat mn data op de nieuwe schijf niet meer te lezen is?

BHD rules!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 12:41 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zit zeker een ATA 100 controller op... en draait XP.
Als je Windows XP draait, dan zul je een klein reghackje moeten doen om 48bits LBA addressering werkend te krijgen. Hierbij bestaat overigens nog steeds de eis dat je BIOS tevens de 48bits LBA addressering ondersteunt.
uit de FAQ.
misschien dat het helpt.

Verder raad ik je aan ook even de algemene FAQs te lezen.
TY

BHD rules!

Sin
thesin@chello.nl :+
wordt niet gewaardeerd, tweakers doen elkaar altijd de groeten dus is het niet nodig om ruimte te verspillen aan greetz

Verwijderd

Topicstarter
Zo beter? btw ksnap niet hoe je tip te gebruiken?

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 16:23
Wel aardig gezocht zeker? |:(

Systeem Specs

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Er zijn al eerder mensen tegen dit soort problemen aangelopen en daarom zijn ze verwerkt in de faq. Dus neem eens een kijkje in FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003)

Dan moet je er wel uitkomen :)

succes.

Dit topic is gesloten.