ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga oorstopjes halen... wat een geschreeuw
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Waarom ga je dan een duron halen als je niet weet of je er ÜBERHAUPT wel beter van wordt:? oftewel, licht je verhaal eens toe.
Niet op voorraad.
GOH MIJN SHIFT TOETS ZIT OOK VAST
Ten eerste hebben dit onderwerp al 100.000 keer gehad en ten 2e is het wel zo beleeft om je toetsenbord van caps-lock af te halen voordat je dit soort domme vragen gaat stellen...
Ten eerste hebben dit onderwerp al 100.000 keer gehad en ten 2e is het wel zo beleeft om je toetsenbord van caps-lock af te halen voordat je dit soort domme vragen gaat stellen...
LOLOL!!!!!!!!!Op maandag 20 november 2000 16:09 schreef Scopey het volgende:
Jij verdient Intel..
Verwijderd
Whaha, dis nou wel weer wat ovedreven guys, misschien zat z'n caps écht per ongeluk vast;)
maar ik geloof dat ie dan ook z'n mobo moet verwisselen? dan heeft 't qua prijs gezien natuurlijk geen zin!
maar ik geloof dat ie dan ook z'n mobo moet verwisselen? dan heeft 't qua prijs gezien natuurlijk geen zin!
de duron 700 is toch ongeveer gelijk aan een p3 600? kun je niet beter die 600 gaan overklokken?
...oh nee tis een 600E, 133 FSB dus
I’m not like the OTTERS
vervelend he... mensen die zelf nooit op z'n eigen topic reageren
sorry, mijn caps heeft aan gestaan ik postte de msg in a hurry, en waarom ik de 700 koch nou omdat mijn server vanmiddag uit gevallen is(daarom reageerde ik niet) en ik wou een nieuwe gaan kopen maar je kan niet effen weer een nieuwe amd k6 400 kopen dus moest ik een nieuwere kopen, kon kiezen of duron 700 of een celeron 633, de 633 zou dan de amd uit kapotte server vervangen en de Duron kon anders mijn Piii vervangen. Dus niks geen opcheperij of wat dan ook gewoon iemand die wil weten welke beteris nou ik heb de duron.
Bedankt medeTweakers voor die toffe reacties.
NOT
NOT
NOT ?
grotendeels je eigen fout.. tientallen post zijn hierop geweest.. je had alleen maar ff hoeven te zoeken.
Dus met zo'n vraag vroeg je in feite gewoon om zulke reacties!
grotendeels je eigen fout.. tientallen post zijn hierop geweest.. je had alleen maar ff hoeven te zoeken.
Dus met zo'n vraag vroeg je in feite gewoon om zulke reacties!
ik heb het door iemand met een vraag is gewoon niet echt gewenst volgens mij zijn jullie gewoon een stelletje zeikerds
Of jij bent gewoon iemand die liever op zijn luie reet zit te wachten op een antwoord IPV zelf de antwoord te gaan zoeken!
daar
ik van!
daar
server down= Geen internet (tenminste niet kabel)
telefoon=Langzaam internet
conclusie, heel lang wachten en moest nog gaan halen in winkel dus ik dacht die aardige jongens
van twekaers die helpen mij wel effe. (jongens die het nog een beetje voor mij opnamen bedankt)
Toch jammer
telefoon=Langzaam internet
conclusie, heel lang wachten en moest nog gaan halen in winkel dus ik dacht die aardige jongens
Toch jammer
Nou Necrocon, je vraag was toch wel zodanig algemeen, dat je deze met enig zoeken wel uit had kunnen zoeken. Stel je de positie voor van regelmatige bezoekers, die steeds dezelfde (makkelijke) vragen tegenkomen. Zeg nou zelf, je had deze toch wel uit kunnen zoeken...:)
Kan er geen ban op dit soort vragen?!?
(Dit is een retorische vraag)
Laat maar.. .
[quote...oh nee tis een 600E, 133 FSB dus 
[/quote]
600B=Katmai, 133MHz FSB
600E=Cu core, 100MHz FSB (spec.>:))
600EB=Cu core, 133MHz FSB
Ken uw PIIIs
[/quote]
600B=Katmai, 133MHz FSB
600E=Cu core, 100MHz FSB (spec.>:))
600EB=Cu core, 133MHz FSB
Ken uw PIIIs
Oslik, blyat! Oslik!
Verwijderd
Op maandag 20 november 2000 17:09 schreef ConZ het volgende:
Jij verdient de roe, en je moet mee in de zak
Verwijderd
Op maandag 20 november 2000 17:46 schreef actieman het volgende:
Voor zover mij bekent is een 600E gewoon 100 FSB hoor. Dat is de standaard coppermine.
De 600EB zou WEL een 133 zijn.
oeps sorry 
Ben ook niet zo'n Intel-kenner
De pc's die ik geïnstalleerd heb, hebben ook nooit ene p3 bevat
Zal voortaan niet meer spreken over dingen waar ik geen verstand van heb (toch dacht ik van wel)
hmm die E staat dus voor coppermine core, naja ik dacht 133 FSB, nogmaals excusez-moi
Ben ook niet zo'n Intel-kenner
De pc's die ik geïnstalleerd heb, hebben ook nooit ene p3 bevat
Zal voortaan niet meer spreken over dingen waar ik geen verstand van heb (toch dacht ik van wel)
hmm die E staat dus voor coppermine core, naja ik dacht 133 FSB, nogmaals excusez-moi
I’m not like the OTTERS
toch kan er weinig wijs uit wordenOp maandag 20 november 2000 22:55 schreef Necrocon het volgende:
sorry, mijn caps heeft aan gestaan ik postte de msg in a hurry, en waarom ik de 700 koch nou omdat mijn server vanmiddag uit gevallen is(daarom reageerde ik niet) en ik wou een nieuwe gaan kopen maar je kan niet effen weer een nieuwe amd k6 400 kopen dus moest ik een nieuwere kopen, kon kiezen of duron 700 of een celeron 633, de 633 zou dan de amd uit kapotte server vervangen en de Duron kon anders mijn Piii vervangen. Dus niks geen opcheperij of wat dan ook gewoon iemand die wil weten welke beteris nou ik heb de duron.
NOT
heb ie nou die duron of nie en wat moet nou waar
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Echte tweakers hebben AMD en Intel en lullen dan pas mee over vergelijkingen tussen die 2.
Pagina: 1