Toon posts:

[webshop] Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zit met het volgende probleem.
Als stage opdracht moet ik een online webshop maken, ik mag dit met een programma maken maar hier zitten natuurlijk wel een aantal eisen aan.

Nou heb ik een bijna perfect programma gevonden(shopfactory). Wat ik er graag nog bij zou willen hebben is dat een klant zich aan kan melden/inloggen en dan eventueel zijn vorige bestellingen kan zien. Misschien ook dat ik erin kan zetten wanneer zijn bestelling verstuurd is.

Nou is mijn vraag, is zoiets mogelijk om eromheen te programmeren. En zo ja, is dit ook te doen voor een newbie? :)
Of is er ook een ander webshop programma dat dit inloggen etc. mogelijk maakt?

Ik heb hier ongeveer een maand de tijd voor, maar zoals ik al zei eigenlijk geen verstand van programmeren.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
Je hebt geen verstand van programmeren en toch moet je programmeren voor je stage? :?
Dan kan ik je slechts 1 ding aanraden: leer programmeren.

Als je de source hebt van die shopfactory, en je mag die source aanpassen, dan kan je extra features enzo erbij maken. (Maar dan moet je natuurlijk wel verstand hebben van programmeren).

Verder is het hier niet toegelaten om scriptrequests of programma-requests te doen.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Wat zijn je beperkingen? (ASP/ PHP)

Je kan namelijk kant en klare webshops downloaden, vaak nog gratis en voor niets ook. Moet je server natuurlijk wel asp of php ondersteunen. Kan je vanavond nog online ;)

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Je zou bijvoorbeeld eerst even kunnen zoeken naar wat informatie over wat een shop doet en hoe inloggen allemaal werkt. Vervolgens kun je hier zat topics vinden over hoe je iets dergelijks in elkaar zou moeten draaien en wat je er allemaal voor kennis voor nodig hebt.

Verder zijn scriptrequests hier niet toegestaan. Zie de FAQ van Programming and Webscripting :)

Tot slot is werving hier niet toegestaan, zie de algemene [FAQ]FAQ[/FAQ]. Dus ik ben bang dat we hier niet veel verder kunnen helpen, behalve met concrete programmeer /scripting vraagjes.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.