Duidelijker kan de titel niet lijkt me. Maar heeft er iem info of sites waar ik wat info kan scoren. En tuurlijk ga ik zelf ook even de locale gamesboer even langs om daar te babbelen. Ik hoor t wel
He luilak, beetje magertjes of niet? Wat heb je zelf al uitgevonden, meer informatie is ook wel makkelijk.
Hoe moet hij dat nou weten
[ Voor 97% gewijzigd door Ruzor op 02-04-2003 11:31 ]
offtopic:
Ben jij de MrT die ik ken
Ben jij de MrT die ik ken
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Eigen gamesshop ala een echte winkel zeg maar. En ik woon in een dorp tussen breda en tilburg in. In het dorp wonen toch zo'n bijna 30.000 mensen. Potentiele markt lijkt. En ik heb zelf een Middelbaar Detailhandl Diploma. Zo genoeg info. En die ene dude.... volgens mij kennen we elkaar niet.
bel eerst eens zelf een paar dingen af. Groothandel, KvK de belastingsdienst.
Als je een diploma hebt moet je volgens mij wel weten hoe zoiets in werking gezet moet worden?
en 30k mensen voor een gameshop vind ik nou niet echt super veel. Vooral niet als er al iemand zit. Maar jij lijkt het volgens mij het beste te weten want je hebt zo'n diploma.
Als je een diploma hebt moet je volgens mij wel weten hoe zoiets in werking gezet moet worden?
en 30k mensen voor een gameshop vind ik nou niet echt super veel. Vooral niet als er al iemand zit. Maar jij lijkt het volgens mij het beste te weten want je hebt zo'n diploma.
[ Voor 20% gewijzigd door Rody op 02-04-2003 11:38 ]
Misschien te herkennen aan me naam
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik denk dat als dit je instelling is, je niet erg ver zal komen. Een startpost als deze hoort niet in Spielerij.
There is no magic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()