Protectorz!

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• intGod
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

Topicstarter
Klik hier om het spel te spelen.

Protectorz is een nieuw web-based game. Je speelt een terrorist, gangster of militair. Samen met je vrienden hou je de wereldorde recht terwijl je zelf rijker wordt. Corruptie is geen probleem. Het spel kent wonderwel geen pop-ups nog adware. Ook het aantal banners valt heel goed mee (lees: bijna geen).

Het spel wordt op IP-basis gespeeld. Je kan zelf op meerdere IP's spelen, maar 1 IP kan slechts 1 persoon opleiden. Krijg je dus een foutboodschap of kan je niet inloggen, kijk dan of je een proxy aanhebt en schakel die vervolgens uit.

Eens je over de spelfouten heen kan kijken ontwikkelt het spel zich al snel tot een heel verslavend iets. Mensen die ravenblack spelen zullen de stijl wellicht herkennen. Het spel is echter op een groot aantal punten uitgebreid. Het spel is in constante uitbreiding en het wordt er wat mij betreft alleen leuker op.

Wat mij betreft is ook de instapdrempel lager. Er is wel een en ander aan PG rated materiaal aanwezig maar dat valt wel mee.

[ Voor 26% gewijzigd door intGod op 02-04-2003 11:16 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hmm, niet echt bijzonders

Je wilt gewoon veel clicks op je naam hebben :{

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• intGod
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

Topicstarter
Dat is uiteraard meegenomen, maar mijn bedoeling is toch het spel te promoten. Het wordt er alleen maar leuker op. Je kan bijvoorbeeld je eigen CREW starten en het vervolgens tegen andere reeds gevormde crews opnemen.

Het is uiteraard een stuk simpeler dan Counterstrike of Delta Force maar de drempel ligt dan ook een stuk lager.

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

intGod schreef op 02 april 2003 @ 11:08:
Dat is uiteraard meegenomen, maar mijn bedoeling is toch het spel te promoten. Het wordt er alleen maar leuker op. Je kan bijvoorbeeld je eigen CREW starten en het vervolgens tegen andere reeds gevormde crews opnemen.

Het is uiteraard een stuk simpeler dan Counterstrike of Delta Force maar de drempel ligt dan ook een stuk lager.
Ksnap nog de bedoeling niet van je url. Als ik er heen ga, dan komt ik uit op deze site
U bent al opgeleid tot terrorist door intGod
Of je hebt de verkeerde url opgegeven, of je wilt gewoon clicks hebben

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
kingsofchaos clones ARISE! :r

dunno

• intGod
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

Topicstarter
Neen, het is wat ik zeg: op die pagina staat ook een link naar 'Maak een nieuwe krijger'.

Wat betreft de boodschap die je krijgt moet je de originele post ff goed doorlezen:
Het spel wordt op IP-basis gespeeld. Je kan zelf op meerdere IP's spelen, maar 1 IP kan slechts 1 persoon opleiden. Krijg je dus een foutboodschap of kan je niet inloggen, kijk dan of je een proxy aanhebt en schakel die vervolgens uit.

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Op de mainpage van dat spel staat géén link om een nieuwe krijger aan te maken zeker?

Vies hithuntertje

Flap

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10-2025
Bah, hier gaan we niet aan mee werken hoor.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.