Toon posts:

Nokia 7250 problemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al problemen met het toestel ondervonden?
Ik heb het probleem dat als ik ophang na een gesprek hij meteen uitvalt.
Verder nog geen problemen.

heb sw versie 3.12

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Tot nu toe geen last van gehad (ook v3.12). De bug die in Nokia 7250, wanneer en prijs? werd genoemd heb ik ook niet.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Verwijderd

Ja, die bug heb ik wel, maar niet dat ie uitvalt na het bellen. Verder echt een toptoestel

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

heb zelf ook 3.12 maar heb alleen een keer het probleem ondervonden uit het topic dat mboots noemt.

Verder vind ik iets anders wel een beetje raar. Als je de camera start is de viewfinder een beetje wazig,is de foto gemaakt en is die in het scherm zichtbaar dan is deze een stuk scherper. Heel raar. Zijn er meerdere mensen die dit ervaren?

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Ja klopt, maar ik denk dat dit ook met energiebesparing te maken heeft. De kwaliteit van de viewfinder hoeft natuurlijk niet zo mooi te zijn als de foto.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:37

Animal_X

Rodin

Heb er sinds gister ook eentje! Heb ff gekeken, maar ik heb geen last van deze bug..

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Volgensmij zijn er voldoende ervaringen te vinden in de verschillende 7250 draadjes.

Topicstarter > Ga eens langs een Nokia Service Point, voor een nieuwe firmware en/of vervanging van je telefoon :)

[ Voor 5% gewijzigd door Xandrios op 02-04-2003 16:56 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.