Hi 
ik heb hier een pc staan met een Club 3D Geforce 4 Ti4200 8x en ViVo.
Op de S-Video aansluiting achterop de kaart zit een verloopstekker aangesloten, op de video ingang van deze stekker zit via een composite kabel een Video8 camera aangesloten.
Het OS is Windows XP Home, de nieuwste NVidia drivers + WDM Capture heb ik van nvidia.com gedownload, en die zijn goed geinstalleerd.
Ik heb 2 programma's geprobeerd om te capturen: Studio 8 en Virtualdub.
Het beeld ziet er niet uit
Ik zie alleen rood, blauw en zwart. Schakelen tussen PAL/NTSC maakt niks uit.
Composite = kleur, S-VHS = zwart/wit.
Soms gaat het beeld ook even omhoog 'rollen'.
Met de GoT search kon ik wel problemen vinden maar geen oplossing, op nvidia.com in de FAQ stond ook niks, en bij www.vcdhelp.com gaan ze er vanuit dat het al goed werkt en de rest leggen ze wel uit.
Wie weet wat het probleem is?
ik heb hier een pc staan met een Club 3D Geforce 4 Ti4200 8x en ViVo.
Op de S-Video aansluiting achterop de kaart zit een verloopstekker aangesloten, op de video ingang van deze stekker zit via een composite kabel een Video8 camera aangesloten.
Het OS is Windows XP Home, de nieuwste NVidia drivers + WDM Capture heb ik van nvidia.com gedownload, en die zijn goed geinstalleerd.
Ik heb 2 programma's geprobeerd om te capturen: Studio 8 en Virtualdub.
Het beeld ziet er niet uit
Composite = kleur, S-VHS = zwart/wit.
Soms gaat het beeld ook even omhoog 'rollen'.
Met de GoT search kon ik wel problemen vinden maar geen oplossing, op nvidia.com in de FAQ stond ook niks, en bij www.vcdhelp.com gaan ze er vanuit dat het al goed werkt en de rest leggen ze wel uit.
Wie weet wat het probleem is?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.