Toon posts:

Speakers na reboot van 5.1 naar 2 boxjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedere keer na een reboot moet ik mijn speakers weer opnieuw instellen op 5.1 in het creative suround setup menuutje. Hij 'reset' het iedere boot terug naar 2 speakers.

Als ik het instel doet alles het prima, ik heb een 5.1 surround set en een 5.1 SB kaart. Ik draai Win2k en reboot dus zelden maar het is toch flink irritant.

Ik heb gezocht in de help maar nergens staat iets over het saven van settings, alleen reset to default. Ik heb ook hier gezocht maar ik kin niemand met hetzelfde probleem vinden. Mocht ik er toch overheen hebben gekeken mag je me gerust komen slaan......

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ligt het niet aan de drivers, ofwel, heb je nieuwere drivers al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwste drivers zijn geinstalleerd, ik heb hem pas een week of 4 in de PC zitten en tijdens install alles netjes vernieuwd via internet.

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 00:10
Heb je in je Windows ook ingesteld dat je 5.1 hebt?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-08 18:25

bloasfist

Slot-A Crew

Creative :r :r actie. Ik had het ook. Toen heb ik ergens anders (illegaal) de complete liveware! cd gedowned (was wel de franse versie), en daarmee was het probleem opgelost. Uiteindelijk ben ik blij dat ik later die creative sblive 5.1 ingeruild heb voor een philips seismic edge. Beter geluid, en ondersteuning...

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs