De brave burger die ik ben, heb ik een cd netjes aangeschaft met euro's. Het betreft de cd van Trijntje Oosterhuis. 13 Euro, niet duur, dus prima. Echter op de achterkant lees ik:
Is deze cd te lezen? Alles is geoorloofd wat mij betreft, want ik heb er voor betaald en ben niet van plan het te verspreiden, maar ik wil hem wel af kunnen spelen. Is hij misschien wel naar mp3 te rippen. Ik wil hem namelijk wel op de mp3-server hebben die ik thuis heb.
Onder linux krijg ik dat ding niet afgespeeld. Mounten levert alleen het datagedeelte op (player.exe enzo). Ik heb met mplayer wat geprobeerd, maar geen succes.This disc contains Copy Control Technology. It is designed to be compatible with CD audio players, DVD players and PC-MS Windows 95, Pentium2, 233Mhz, 64Mb RAM and higher, Mac OS8.6-9.* with the carbonlib extension and Mac OSX.
Is deze cd te lezen? Alles is geoorloofd wat mij betreft, want ik heb er voor betaald en ben niet van plan het te verspreiden, maar ik wil hem wel af kunnen spelen. Is hij misschien wel naar mp3 te rippen. Ik wil hem namelijk wel op de mp3-server hebben die ik thuis heb.
Look behind you! A three headed monkey!