Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
0.00:00:08.09 [7,942,222.55 nodes/sec]
heeft het nut om dan maar is ff over te stappen naar ogr??
Natuurlijk ! Alle beetjes tellen, zelfs een P133 is welkom !Op maandag 20 november 2000 15:59 schreef raver het volgende:
[Nov 20 14:56:44 UTC] Benchmark for OGR core #0 (GARSP 5.13)
0.00:00:08.09 [7,942,222.55 nodes/sec]
heeft het nut om dan maar is ff over te stappen naar ogr??
Trouwens, 7.94 Mnodes ? Dan gok ik op een Thunderbird/Duron 900 Mhz ?
Overigens, ALS je OGR gaat doen kun je het beste sparen op de proxy van Energy (energy.keyserver.org), want daar is verreweg de meeste competitie !
Virussen? Scan ze hier!
Hmm... vreemd. Mijn Tbird 950@998 doet 8.19 Mnodes/sec onder Windows 2000. Dit met client 2.8010.463b.Op maandag 20 november 2000 16:08 schreef raver het volgende:
dondervogel 1 ghz met Meer Elende erop
Virussen? Scan ze hier!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Je hoeft ook niet alles om te zetten (Sterker nog, liever niet). Je kan natuurlijk ook een deel van je bakken overzetten op OGR...Op maandag 20 november 2000 16:19 schreef Chakotay het volgende:
Ik blijf fijn RC5 doen
Virussen? Scan ze hier!
Stichting eth0
Verwijderd
Maar kunnen de mensen die RC5 draaien gewoon daarmee door blijven gaan?
Nederland en vooral DPC is nog niet groot genoeg om aan alles deel te nemen.
Denk dat we allang blij mogen zijn dat we bij het RC5 project de 1 plaats gaan halen.
En dat wie die dan kunnen behouden tot het einde. We kunnen dan wel op alle fronten tegen AT gaan strijden maar daar zijn we gewoon te klein voor!!! Zij hebben deelnemers over de gehele wereld zitten, wij hoofdzakelijk uit Nederland. Das dus 15 miljoen tegen ik weet niet hoeveel miljard.
Oke dit was het van mijn kant mzzl
Stichting eth0
Verwijderd
als ik een OGR blokkie doe doet ie er soms wel twee dagen over, maar dan heb je ook direct 400 Gnodes!
En ik heb het gevoel dat m'n computer wat nuttigs doet!
RC5, no offence
Kijk, dat is nou dé denkfout: het is net zoveel, maar dan in een andere maat uitgedrukt.Op maandag 20 november 2000 16:55 schreef raver het volgende:
hmmmmmm das ff wat anders dan 1200 wu's per dag :P:P
Toch welkom bij DPC-OGR
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
denk dat ik maar weer doei zeg tegen OGROp maandag 20 november 2000 17:54 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou dé denkfout: het is net zoveel, maar dan in een andere maat uitgedrukt.
Toch welkom bij DPC-OGR![]()
ben namelijk ff met een rc5 kado begonnen;);)
leuk heh die groooooooooote stubsals ik een OGR blokkie doe doet ie er soms wel twee dagen over, maar dan heb je ook direct 400 Gnodes!
ik heb er op ut moment 1 van meer als 800Gnodes in mijn proxy staan, en k denk dat ik mijn proxy leeg of met sinterklaas of met de hcc dagen (ik ben namelijk bijzonder benieuwd hoe fucking veel er nu in staat, en k wil de laatste 16 stubs van de p3 500 ook nog meenemen (gister moes die er nog 3 doen, en hij staat niet 24/7 aan))
Tis dus afwachten wanneer je een oVeRLoaD in de OGR-hitparade ziet staan in de top10
Verwijderd
[Nov 20 18:50:08 UTC] NetUpdate::keyserver does not have packets available.
[Nov 20 18:50:09 UTC] Connected to distributed.net 134.53.131.135:2064...
[Nov 20 18:50:09 UTC] NetUpdate::keyserver does not have packets available.
[Nov 20 18:50:09 UTC] Input buffers are full (or projects are closed).
waarom??
Virussen? Scan ze hier!
Wildhagen, hmmz, jij bent wel de laatste van wie ik dit soort onzin verwacht hadOp maandag 20 november 2000 15:56 schreef wildhagen het volgende:
http://n0cgi.distributed.net/cgi/dnet-finger.cgi?user=bovine
Overigens, doe je nog aan RC5 mee, maar niet aan OGR ? Ga dan snel beide doen, DPC moet ook in OGR hoger komen !
(blijkbaar moeten we je weer even heropvoeden
Laten we nou eerst RC5-64 tot een goed einde brengen voordat we met OGR beginnen... des te leuker --> Van een grote achterstand weer helemaal naar boven "razen"
Ik ben bekeerdOp dinsdag 21 november 2000 08:52 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Wildhagen, hmmz, jij bent wel de laatste van wie ik dit soort onzin verwacht had
(blijkbaar moeten we je weer even heropvoeden)
Laten we nou eerst RC5-64 tot een goed einde brengen voordat we met OGR beginnen... des te leuker --> Van een grote achterstand weer helemaal naar boven "razen"
OGR Rulez, RC5, Rulez
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Maar is dan ook maar een P1 200@250MMX 24/7 dat wel:)
12202 The specified URL is denied by the proxy server.
foutmelding :(
De beheerders hier zijn een beetjuh anti
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7