Hier zou wat zinnigs moeten staan...
Kan het niet zijn dat dit aan Novaworld zelf ligt. Ik speel DFLW maar sinds BHD er is is er veeel lag op de servers. Het schijnt dat het komt omdat de servers nu gedeelt moeten worden?
Van welke provider? Want daar zou ik net zo goed aan kunnen liggen.Fritske schreef op 02 april 2003 @ 10:15:
Ik heb ADSL Basic met de "nieuwe" speedtouch modem.
Planet Internet en Zonnet hebben een tijdje geleden problemen gehad met hoge pings etcetera, omdat ze al de verbindingen eigenlijk niet aan konden. Meestal was dat van 19:00 tot 21:00. Op welke tijdstippen speel jij?
En heb je ook hoge pings bij andere spellen?
The devil is in the details.
Ik heb adsl van xs4all.
Met andere spellen heb ik het nog niet echt geprobeerd. Het gekke is dat ik er pas een dag of 2 last van heb. Zou idd kunnen zijn dat meer mensen op novaworld zitten waardoor het allemaal een beetje moeilijker wordt voor de server.
Met andere spellen heb ik het nog niet echt geprobeerd. Het gekke is dat ik er pas een dag of 2 last van heb. Zou idd kunnen zijn dat meer mensen op novaworld zitten waardoor het allemaal een beetje moeilijker wordt voor de server.
Hier zou wat zinnigs moeten staan...
dat van planet is inmiddels verholpenMaRc0 schreef op 02 April 2003 @ 13:38:
[...]
Van welke provider? Want daar zou ik net zo goed aan kunnen liggen.
Planet Internet en Zonnet hebben een tijdje geleden problemen gehad met hoge pings etcetera, omdat ze al de verbindingen eigenlijk niet aan konden. Meestal was dat van 19:00 tot 21:00. Op welke tijdstippen speel jij?
En heb je ook hoge pings bij andere spellen?
Verwijderd
Heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem hier, de ping gaat van laag naar hoog (maar vaak rond 150-200 met uitschieters naar 500 terwijl eerst stabiel onder 100).
Maar is volgens mij niet een dfbhd specifiek geval aangezien ik het ook in mohaa heb alleen in mindere maten (zou dus combo kunnen zijn van provider en novaworld)
Mijn provider is overigens tweakdsl.
Maar is volgens mij niet een dfbhd specifiek geval aangezien ik het ook in mohaa heb alleen in mindere maten (zou dus combo kunnen zijn van provider en novaworld)
Mijn provider is overigens tweakdsl.
Pagina: 1