Ik heb een asus 6600 deluxe versie. Ik heb de drivers die er bij kwam me geinstalleerd .en het werkte .Maar de enige ding die niet werkt is dat ik geen settings kan veranderen op de TV display device opties.. Ik kan zelfs op 640*480 geen settings aanraken ..het blijft de heletijd grijs.....Ook heb ik geprobeert om de nieuwe drivers 3.78 te installeren en dan op 640*480 resolutie setten ..maar nog steeds kan ik de settings van de tv out ..by de display optie niet veranderen ??? Heeft iemand dit ooit gehad ??? Trouwens waarom is er ook geen optie waar je tv en monitor tegelijk kan doen ?? Is er dan well op 6600?? Nou graag een response !!!
Ik heb dus precies hetzelfde gezeik,maar ben al iets verder.
Met de originele asus drivers zal ie 't niet doen(bij mij tenminste niet).Dit heeft te maken met het feit dat de kaart een 75Ohm TV moet zien probeer eerst is om je tv aan te zetten en dan pas je computer.
Als dit niet helpt(zoals bij mij) probeer dan even Tvcc die vind je hier
Bij mij functioneert dat wel maar ik heb nog wel wat problemen om en mijn monitor en mijn tv tegelijk te bekijken.
Ik heb net ook de laatste drivers van nvidia gedownload (Beta) en ga daar vanavond ff mee testen de uitkomst post ik wel ff
Met de originele asus drivers zal ie 't niet doen(bij mij tenminste niet).Dit heeft te maken met het feit dat de kaart een 75Ohm TV moet zien probeer eerst is om je tv aan te zetten en dan pas je computer.
Als dit niet helpt(zoals bij mij) probeer dan even Tvcc die vind je hier
Bij mij functioneert dat wel maar ik heb nog wel wat problemen om en mijn monitor en mijn tv tegelijk te bekijken.
Ik heb net ook de laatste drivers van nvidia gedownload (Beta) en ga daar vanavond ff mee testen de uitkomst post ik wel ff
Ja ik zag je post ...had het ook gelezen ...maar was niet zekere of het voor mij ook zouden gelden omdat jij een 6800 had
))..Nou laat me het weeten!!!
Nou nou nou na een reinstall
een mooie memorydump
en allerlei ander akeligheden,heb ik voor mij de beste driver gevonden,ik heb de detanator3 uitverkoren.
TV out doe ik maar met Tvcc2000 want dat werkt het best.
Ik heb devolgende drivers ook getest De asus 533w2k(Is een beta test driver) bij deze kan ik wel de tv selecteren.
de detanator drivers 7.17(ook beta uitgelekte drivers van nvidia,dit werd een memory dump
)
De originele asus drivers.(De slechste).
De asus 3.79 en de asus 3.84.
Ik draai overigens w2k.
TV out doe ik maar met Tvcc2000 want dat werkt het best.
Ik heb devolgende drivers ook getest De asus 533w2k(Is een beta test driver) bij deze kan ik wel de tv selecteren.
de detanator drivers 7.17(ook beta uitgelekte drivers van nvidia,dit werd een memory dump
De originele asus drivers.(De slechste).
De asus 3.79 en de asus 3.84.
Ik draai overigens w2k.
Hmm...dus 5.33a .....zouden ook voor m9ij moeten.. Ik draai....98se ..maar ja dan moetik anders eventjes die detonators pakken ....hmmm en die twcc2000 werkt ..hmmm is hetv allen software ...of heeft ie ook zijn eigen drivers die er bij komen???..Nou ...Waarschijnlijk is het gewoon trial en error met dit ehhh!!
))
Pagina: 1