Toon posts:

[GroupWise] Vaag probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik zit met een vaag probleempje met GroupWise...
Als ik een nieuw bericht wil typen met groupwise,.. doen alle toetsen het op mijn toetsenboard behalve Enter en TAB :?

Neem ik een ander programma, zoals word/notepad/excel, dan doen Enter en TAB het wel. Het is een P4 1,6 GHZ met WinXP, maar dat is niet relevant denk ik.

Comp opnieuw opgestart >> Nog steeds hetzelfde probleem :/

Iemand?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:19

CAP-Team

XBL: CAPTeam

In mijn groupwise (5.2) client kan ik ook geen tab typen in een bericht. Ik kan wel enter geven.
Bij tab springt ie naar het volgende invulveld.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Volgens mijn waarde collega ben je een eikel, want 5.2 mag slechts gebruikt worden tot windows 2000 :D

• f@stmem
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 21:10
Wat dacht je van Versie 5.5 SP5 te installeren deze geeft geen problemen onder windows 2000 en XP. (draai er zelf ook mee)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:56

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 09:40:
Volgens mijn waarde collega ben je een eikel, want 5.2 mag slechts gebruikt worden tot windows 2000 :D
Onzin, als je windows messengerservice installeerd kan je GW 5.2 ook gewoon onder XP draaien, dat doe ik hier ook namelijk.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op 02 April 2003 @ 09:51:
[...]

Onzin, als je windows messengerservice installeerd kan je GW 5.2 ook gewoon onder XP draaien, dat doe ik hier ook namelijk.
Echt weer een leuke flame, maar in dit verhaal ben ik niet de eikel, maar jouw collega... bovendien draai ik Groupwise 5.5.5 }:O

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:19

CAP-Team

XBL: CAPTeam

ik werk nog met windows 98 7(8)7
en hoezo zou dit niet mogen.. als het niet mag, maak het dan niet mogelijk :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

servicepack level van je groupwise?
Pagina: 1