Bel ze eens!
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Dich bis echt unne foëzen haas
In relatie tot je vraag wie de moedermaatschappij is van Hotmail --> Heb je de laatste 10 jaar in een grot geleefd ?Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 07:36:
Heeft iemand enig idee wie de moedermaatschappijen is/zijn van Zonnet en Hotmail?
Er is maar één goeie smeris en dat is een dooie smeris
[ Voor 13% gewijzigd door Juicy op 02-04-2003 08:59 ]
-
Verwijderd
En dit klopt!Blister schreef op 02 April 2003 @ 08:27:
Zonnet is toch iets van een samenwerking van Radio538, Free Record Shop en Versatel ?
Gaan we dapper doen?? Erg nuttig zo'n reaktie....Juicy schreef op 02 April 2003 @ 08:57:
[...]
In relatie tot je vraag wie de moedermaatschappij is van Hotmail --> Heb je de laatste 10 jaar in een grot geleefd ?
[...]
Verwijderd
ten opzichte van jouw startpost vind ik de reactie van Juicy helemaal zo gek nog niet. Heb je er ooit eens aan gedacht op www.hotmail.com eens te bezoeken om even te kijken van welk bedrijf dat is?? Microsoft dus..Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 09:24:
[...]
Gaan we dapper doen?? Erg nuttig zo'n reaktie....
En op de Zonnet pagina heb je ook snel je antwoord gevonden:
Bovendien vind ik jou signature óók nergens op slaan, ik heb genoeg kennissen bij de politie en jouw flamerige opmerking is dus absoluut niet grappig.Zon Nederland N.V.
Zon is een van de grootste onafhankelijke Internet Service Providers in Nederland met meer dan 650.000 actieve Zon-gebruikers.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 09:36 ]
Blister schreef op 02 April 2003 @ 08:27:
Zonnet is toch iets van een samenwerking van Radio538, Free Record Shop en Versatel ?
Inderdaad, klopt als een bus. Dat is in ieder geval het verhaal dat ik aan alle klanten heb opgehangen toen ik nog aan de Zon helpdesk werkte een jaar geleden..
Verwijderd
Idd, het forum is ook niet bedoeld voor topics onder het niveau van zelfs scholieren.com.Verwijderd schreef op 02 april 2003 @ 09:59:
Jongens jongens! Ga elkaar nou niet afrekenen op signatures of uitspraken! Daarvoor is dit forum niet bedoeld. Slot erop lijkt me....
Een beetje moeite mag wel gedaam worden vind ik..
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Op de site van zonnet staat niks overVerwijderd schreef op 02 April 2003 @ 09:32:
[...]
ten opzichte van jouw startpost vind ik de reactie van Juicy helemaal zo gek nog niet. Heb je er ooit eens aan gedacht op www.hotmail.com eens te bezoeken om even te kijken van welk bedrijf dat is?? Microsoft dus..
En op de Zonnet pagina heb je ook snel je antwoord gevonden:
[...]
Bovendien vind ik jou signature óók nergens op slaan, ik heb genoeg kennissen bij de politie en jouw flamerige opmerking is dus absoluut niet grappig.
een samenwerking van Radio538, Free Record Shop en Versatel. En voor wat mijn signature betreft; daar sta ik volledig achter, ik hou niet van die mensen die stoppen met nadenken (en slechts orders opvolgen) op het moment dat ze een uniform aantrekken, onder andere smerissen dus. Dood aan die gasten!
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Op de site van zonnet staat niks overTriloxigen schreef op 02 April 2003 @ 10:13:
[...]
Idd, het forum is ook niet bedoeld voor topics onder het niveau van zelfs scholieren.com.
Een beetje moeite mag wel gedaam worden vind ik..
een samenwerking van Radio538, Free Record Shop en Versatel. dus wat bedoel je dan met een beetje moeite doen??
Zoiets is misschien een beetje meer moeite doen
--
De enige goeie mierenneuker is een dode mierenneuker
* Roel is van het Anti dieren front
[ Voor 40% gewijzigd door Roel op 02-04-2003 10:39 ]
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
- Hotmail onderdeel van Microsoft
- Zonnet onderdeel van Versatel
vanwaar deze vraag en dat kan je ook echt niet uit de colofoon van deze site's opmaken
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
Want hotmail was toch eerst onafhankelijk?
Ik dacht dat ze gewoon overgenomen zijn, en toen is alles van FreeBSD servers naar microsoft servers gegaan..Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 10:42:
Maar nog klein vraagje, is hotmail gefusioneerd met Microsoft, gewoon opgekocht of wat?
Want hotmail was toch eerst onafhankelijk?
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()