Toon posts:

beste inetshare-programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Graag gedaan?

--Ray

Verwijderd

Topicstarter
duh omg wat ben jij zielig

ik bedoel dus... wat is het beste inet share programma? :o

• LoekD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 16:24
o.s. ?

loading...

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

In geval van een M$ OS dus:
Ik heb hier alles lopen via Sygate (win95 en hoger) op m'n oude 486 en dat gaat prima... Het voordeel is dat je elke poort afzonderlijk kan openen/sluiten. Werkt ook niet al te moeilijk. Als je niet van plan het Internet Sharing van Windows zelf te gaan gebruiken, dan zou ik Sygate als beste Internet Share tool aanraden..
Suuk6 in ieder geval,
Ook

PS Sygate: http://www.sybergen.com

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Ik gebruik nu al sinds het begin winroute pro. En ik heb nog nooit problemen gehad. Ik heb ook andere progjes geprobeerd, maar sygate is kut en wingate + i-share al helemaal. Nee ga gewoon voor winroute of een linuxbak.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik ga voor de Win2000 vaste NAT-Routing voor vaste lijnen, en voor ICS+Dial on demand voor ISDN en modem.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik gebruik ook al een hele tijd Winroute. Prima programma, gemakkelijk te configureren!

• jeepey
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:50
Ik gebruik ook al tijden Winroute Pro, volgens mij toch echt de beste :)
Maar ehh, gebruik de search anders is. Je wilt niet weten hoeveel topics hier al over zijn...

Vertalen.nu

Verwijderd

Euh kweenie ik gebruik internet gate.
Die kun je downen bij }:O }:O
Simpel en effectief en vooral SMALL in geheugen

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:29

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Lang leve ipchains :)

Hehe :P kon het niet laten, maar voor windows zou ik of winroute of sygate aanradne ... hier heb ik allebei positieve ervaringen over/bij!!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Ik heb een tijdje WinGate gebruikt, omdat die met systemen met 8MB overweg kan, dus dat mijn servertje niet crashed. Ik heb vandaag een nieuwe server gekregen, met 20MB ram. Nu draai ik ook WinRoute, en ja, die is echt goed:9~
WinGate ging na 4 dagen zeer traag, maar dat schijnt met WinRoute niet het geval te zijn.
Lag aan WinGate zijn DNS servertje, die werd heeeeeeeeel traag!
Nu gaat het allemaal lekker snel!!

Dusse, mijn mening is: WinRoute.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nou, is dus wel duidelijk: winroute. Closen die hap :)

Verwijderd

Nee man,
Die proggies die jullie noemen kosten alemaal geld,
Neem gwoon Linux met ipchains, desnoods gebruik je freeSCO, is ook wel leuk.
En je kunt met een 386erjte volstaan (wel min. 16 meg intern)

Verwijderd

GELD?!?!??!?!?!?!?!
Ooit gehoord van een crack>:)

Verwijderd

Als je je verbinding zo gedeeld heb als ik, dus geen hub, maar wel 2PC's, dus 3 netwerkkaartjes, dus 1 in, 2uit, dan is WinRoute, voor iemand die dat nog nooit gedaan heeft, moelijk. Staat ook niet in de helpfiles hoe het moet.
1 pc wilt maar werken.

moet je de 2 verschillende subnetmasken gebruiken, dus 255.255.255.0 en 255.255.0.0 en 2 verschillende IP ranges, namelijk 192.168.1.* en 192.168.2.*
Anders werkt het echt van geen meter.

Dit even als tip, voordat iemand die de verbinding als mij heeft geshared begint te roepen dat WinRoute sucks;)

WinRoute is 8-)

Verwijderd

ik gebruik lekker wingate hoef je tenminste niet te kloten met proxies enz. gewoon directe verbinding instellen

Verwijderd

Linux is beste route programmatje....
ipchaintje opzetten.. routen enabelen.. en het is goed...

Verwijderd

Uhh, met WinRoute hoef je ook niet te kloten met proxy's hoor, en het werkt onder IEDER os, en dat is niet met WinGate, of je moet met klote proxy's gaan werken, die in WinGate zitten.

WinRoute is gewoon :9~
Pagina: 1