Toon posts:

Out of range error na biosflash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ok sorrrrrrrrrrrry dat ik in het het engels deed en voor de groeten onder aan de
post ben zo gewend op engels sites te zitten

Ok maar mn probleem is nadat ik de nieuwste bios geflashed heb op
mn Gainward GeForce4 PowerPack! Pro/650 TV/DVI 64MB Golden Sample
en de flash zei het was successvol , heb ik gereboot en kreeg ik niks meer te zien op de monitor mn monitor bleef gewoon een wit scherm hebben en na een tijdje zei ie OUT OF RANGE

Ik heb geprobeerd met een andere monitor maar zelfde error

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
OUT OF RANGE betekent over het algemeen dat je refreshrate te hoog staat.

Zie je de pc nog wel posten of zie je alleen in Windows (ik neem aan dat je Windows draait) niets meer

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 02:18:
Ok sorrrrrrrrrrrry dat ik in het het engels deed en voor de groeten onder aan de
post ben zo gewend op engels sites te zitten
Is het op engelse fora normaal om CAPS in topic-titel te mikken? Hier niet namelijk.

NoFI hoor, maar ik moest het ff kwijt..

[edit]
Na Guru Evi z'n reply bleek de mijne meer onzin te bevatten dan ik zelf dacht |:(

[ Voor 44% gewijzigd door RaZ op 02-04-2003 02:34 ]

Ey!! Macarena \o/

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 14:06
Aan de originele post te zien geeft ie zelfs de POST niet weer maar start ie met een wit scherm en ...
Kun je met een andere beeldschermadapter starten en dan je BIOS terug flashen naar de originele? Heb je wel de goeie flash-image gebruikt en niet voor een ander merk? Waarom eigenlijk je BIOS opnieuw flashen? Welke schermen gebruik je? Gebruik eens een hele hoge resolutie-scherm (CAD-scherm)

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mjah, en zoals ik dus zei: schreeuw niet zo! En daarmee doel ik dus op de caps. Ik zal het nu even voor je aanpassen omdat een 3e topic ook zo loos is, maar let daar aub even op.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:36

Convoy

g44p

Probeer eens je kaart die je geflashed hebt in een andere mobo, en dan weer terug in de oude. Heb het namelijk ook een x gehad, en bij mij hielp het.
Pagina: 1