Nieuwe sectie @ GoT?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Toen ik nog de HK in moch, heb ik me altijd monsterlijk vermaakt aan de soep-topics.
Naar mijn idee vind ik dit een hoogstandje eerste klas.
Voorbeeldje:
Iemand post een Agent op een motor, daarne volgen de meest hilarische soepjes. agent@dixie-rent-a-toilet, agent@teletubby-style, etc..etc..
Ik begin de humor nu toch best een beetje te missen.
Ik kan zelf niet soepen, daar liggen m'n kwaliteiten ook niet.

Misschien zou er een apparte sectie op GoT kunen komen waarin soepjes voor iedereen is toegestaan? Misschien dan alleen leesbaar, dus niet postbaar voor mensen die geen HK-XS hebben?

Ik mis eigenlijk die spontane ik-pis-in-m'n-broek dingen zoals menig GoT'er/tweaker/PS-guru heeft.

[off-topic]
voor de liefhebber wil ik best al die agent-soep pics posten, want die heb ik zekers wel zitten mirror'en (lokaal)
[/off-topic]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
PhotoShop topics in de HK zijn best wel leuk, maar ik denk dat er te weinig animo is voor een 'dedicated' forum voor soepjes en het past gewoon prima in de HK :)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:52

Sport_Life

Solvitur ambulando

Mja het mooie van de HK was de variatie denk ik, en op die manier is die weg :). Je zal gauw uitgekeken zijn op die soeps :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Verplicht' PS'en en die topics die daar om vragen zijn lang niet zo leuk als de spontane topics en creaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

fotosoep forum
[rml][ HK] Blijvend Photoshop topic[/rml]
Een compleet eigen subforum is een beetje overderven vind je niet? ;)
Bovendien gaat het allemaal goed in de Huiskamer, daarvoor is die bedoelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Kijk.. probleem is, dat vind/vond ik (persoonlijk) de meeste gave dingen. Daar lag ik helemaal krom om. ff wat anders als iemand z'n codec die niet werkt, of z'n format ff fout ging.
Al die meuk die het vroeger was, zolas van:
- Waar luistert de tweaker naar
- post hier je vriendinG
- post hier lekkere kontje

Dat boeit me niet eerlijk gezegd. Ik ga niet zeuren om HK-XS, maar die soep-topics roeleren gewoon zo vet. 25 topics in active-list, en elke dag komt er gewoon iemand voorbij met een zo'n bruut idee, dat de tranen in m'n ogen schieten, en ik schoon/nieuw ondergoed moet aantrekken (beetje overdreven).

Maar ik vind het een stuk minder leuk hier eerlijk gezegd. Het geen wat mij opvalt, is de n00b-gehalte van de meeste topics, niemand schijnt die SEARCH te kunnen vinden en hebben google blocked @ firewall heb ik het idee.......

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Compubiter schreef op 02 april 2003 @ 00:34:
Een compleet eigen subforum is een beetje overderven vind je niet? ;)
Bovendien gaat het allemaal goed in de Huiskamer, daarvoor is die bedoelt :).
Wat ik vaag tegenkom is: ik zie een nieuw topic, iemand heeft probleem, ik wil helpen, tik 15 minuten een RSI-aandoening, druk op versturen, topic dicht.
misschien GoT -> GoN ?
Gathering of N00bs?
bijna alle nieuwe topics die geopent worden zijn allang voorbijgekomen. En als je een keer echt op iets verlegen zit, niemand die anderwoord geeft, of de hele draad gaat offtopic.. Misschien ligt het aan mij, maar de humor/drogitijd vind ik laatste tijd beetje tegenvallen. Het educatieve gehalte van het forum is nada. Als je een topic kan openen, kan je er ook op zoeken/googlen.
Misschien zie ik het wel verkeerd, maar zo denk ik er over.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
RaZ schreef op 02 April 2003 @ 00:44:
[...]

Wat ik vaag tegenkom is: ik zie een nieuw topic, iemand heeft probleem, ik wil helpen, tik 15 minuten een RSI-aandoening, druk op versturen, topic dicht.
misschien GoT -> GoN ?
Gathering of N00bs?
bijna alle nieuwe topics die geopent worden zijn allang voorbijgekomen. En als je een keer echt op iets verlegen zit, niemand die anderwoord geeft, of de hele draad gaat offtopic.. Misschien ligt het aan mij, maar de humor/drogitijd vind ik laatste tijd beetje tegenvallen. Het educatieve gehalte van het forum is nada. Als je een topic kan openen, kan je er ook op zoeken/googlen.
Misschien zie ik het wel verkeerd, maar zo denk ik er over.
Ben ik helemaal met je eens, vooral dat 15min typen (resultaat:RSI) dan op versturen drukken en er dan achter komen dat het topic al dicht is |:(

Al regelmatig gehad de laatste tijd wat behoorlijk op de zenuwen kan werken.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

RaZ schreef op 02 april 2003 @ 00:38:
Kijk.. probleem is, dat vind/vond ik (persoonlijk) de meeste gave dingen. Daar lag ik helemaal krom om. ff wat anders als iemand z'n codec die niet werkt, of z'n format ff fout ging.
En toch is GoT in den beginne een Techforum, er zijn genoeg andere fora die wel puur voor dit soort dingen zijn. Op Fok! zijn redelijk wat onzinfora waar je zo naar binnen kunt lopen. De huiskamer hier is al extraatje, en ook een subforum als Photoshop (wat er niet zal komen) zal extra zijn. Op het moment dat jij denkt dat je GoT ontgroeid bent, kun je altijd je heil ergens anders zoeken.
Al die meuk die het vroeger was, zolas van:
- Waar luistert de tweaker naar
- post hier je vriendinG
- post hier lekkere kontje

Dat boeit me niet eerlijk gezegd.
Dan klik je er toch niet op? Sommige mensen vinden het wel leuk om dat soort topics te openen, er in te posten en de topics te lezen.
Ik ga niet zeuren om HK-XS, maar die soep-topics roeleren gewoon zo vet. 25 topics in active-list, en elke dag komt er gewoon iemand voorbij met een zo'n bruut idee, dat de tranen in m'n ogen schieten, en ik schoon/nieuw ondergoed moet aantrekken (beetje overdreven).
Photoshop topics komen in de huiskamer evengoed wel voor, maar het leuke is juist dat het spontaan gebeurt, niet "op commando". Mensen die ineens een inval krijg bij het zien van een bepaald plaatje en je creativiteit is altijd een stuk minder als je een plaatje "opgedrongen" krijgt ;).
Maar ik vind het een stuk minder leuk hier eerlijk gezegd. Het geen wat mij opvalt, is de n00b-gehalte van de meeste topics, niemand schijnt die SEARCH te kunnen vinden en hebben google blocked @ firewall heb ik het idee.......
RaZ schreef op 02 april 2003 @ 00:44:Wat ik vaag tegenkom is: ik zie een nieuw topic, iemand heeft probleem, ik wil helpen, tik 15 minuten een RSI-aandoening, druk op versturen, topic dicht.
Dus aan de ene kant van je het erg dat mensen niet veel moeite doen voor een topic, maar aan de andere kant moeten dat soort topics wel open blijven zodat users een antwoord op een serveerblaadje krijgen en de volgende keer net zo makkelijk weer een topic openen? Ik zie daar de logica niet echt van in, hoe zou het dan moeten volgens jou?
"humor/drogitijd" :?
In de techfora zie ik het liever niet, af en toe een opmerking in een verder ontopic post kan best, maar een complete offtopic post, zoiets graag ergens anders.

Maar ik begrijp dat we het weer over het niveau hebben? Dan kun je zelf ook even zoeken, want inderdaad, die discussie is al heel vaak geweest, net als al het andere ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Compubiter schreef op 02 april 2003 @ 00:54:
En toch is GoT in den beginne een Techforum, er zijn genoeg andere fora die wel puur voor dit soort dingen zijn.
Laat dan die non-tech post ook niet toe (mijn mening). T'is leuk als iemand een probleem heeft over overmatig zweten, heb ik zelf ook last van, maar je hebt een huisarts voor dat soort dingen, die lopen ook gewoon door.
Foto's van de oorlog van Irak? kijk dan 112-weekend als je zo'n sensatie-freak ben.
... Kan zo nog wel 45 mins doortikken over dingen die non-tech zijn.
Op Fok! zijn redelijk wat onzinfora waar je zo naar binnen kunt lopen. De huiskamer hier is al extraatje, en ook een subforum als Photoshop (wat er niet zal komen) zal extra zijn. Op het moment dat jij denkt dat je GoT ontgroeid bent, kun je altijd je heil ergens anders zoeken.
T'is niet dat ik GoT ontgroeid ben, ik vind het leuk om anderen te helpen. In het begin ben ik hier vaak zat geholpe. En wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. Ik heb toch redelijk van een aantal dingen opgestoken, ontgroeit nee. Ik vind het leuk een ander van dienst te kunnen zijn, meedenken, oplossingen vinden. Probleem daarintegen is bij mij heel vaak: Ik werk 40 uur in de week, heb niet altijd tijd op direct te reply'en. Wil ik reply'en, kan het altijd ff duren voordat ik ook op versturen druk, blijkt topic al dicht te zijn, omdat 1 of andere daap ff iets wat sneller in SM post dan ik een oplossing |:(non-tech dingen.
Dan klik je er toch niet op? Sommige mensen vinden het wel leuk om dat soort topics te openen, er in te posten en de topics te lezen.
Geef maar HK-XS, alleen die soep-topics vind ik _/-\o_ _/-\o_
Photoshop topics komen in de huiskamer evengoed wel voor, maar het leuke is juist dat het spontaan gebeurt, niet "op commando". Mensen die ineens een inval krijg bij het zien van een bepaald plaatje en je creativiteit is altijd een stuk minder als je een plaatje "opgedrongen" krijgt ;).
Vragen doe ik niet, vermaken/lachuh/bewonderen wel
Dus aan de ene kant van je het erg dat mensen niet veel moeite doen voor een topic, maar aan de andere kant moeten dat soort topics wel open blijven zodat users een antwoord op een serveerblaadje krijgen en de volgende keer net zo makkelijk weer een topic openen? Ik zie daar de logica niet echt van in, hoe zou het dan moeten volgens jou?
Aangezien er niet ge-UTFS of ge-RTFF mag worden. Ik vraag meestal op dingen alleen maar door, en zet de topic-starter aan tot het posten van meer info, en wijs hem/haar op de regels/policy, in de hoop dat hij/zij het begrijpt waarom er meer info nodig is.
Ons-helpt-ons zegmaar...

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
NoFI, maar deze wou ik toch ff kwijt in een andere reply.
Wat is hier techy aan topic zoals (niet bedoeld om de topic-starters in draajes te kleineren):
- Een ongeluk wat iemand heeft gezien?
- Welke 1 april-grap ze op het jeugdjournaal uithalen
- Welke auto iemand nu wel of niet moet nemen
- Wat hij/zij moet doen met jaloerse vriend/vriendin
- Waarop iemand gaat stemmen, of juist niet
- [WOS] post hier je destop

Weinig techy-gehalte aan deze topics.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

RaZ schreef op 02 april 2003 @ 01:07:
Laat dan die non-tech post ook niet toe (mijn mening). T'is leuk als iemand een probleem heeft over overmatig zweten, heb ik zelf ook last van, maar je hebt een huisarts voor dat soort dingen, die lopen ook gewoon door.
Foto's van de oorlog van Irak? kijk dan 112-weekend als je zo'n sensatie-freak ben.
... Kan zo nog wel 45 mins doortikken over dingen die non-tech zijn.
;)
T'is niet dat ik GoT ontgroeid ben, ik vind het leuk om anderen te helpen. In het begin ben ik hier vaak zat geholpe. En wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.
Goede instelling, zo zouden er meer moeten denken :).
Ik heb toch redelijk van een aantal dingen opgestoken, ontgroeit nee. Ik vind het leuk een ander van dienst te kunnen zijn, meedenken, oplossingen vinden. Probleem daarintegen is bij mij heel vaak: Ik werk 40 uur in de week, heb niet altijd tijd op direct te reply'en. Wil ik reply'en, kan het altijd ff duren voordat ik ook op versturen druk, blijkt topic al dicht te zijn, omdat 1 of andere daap ff iets wat sneller in SM post dan ik een oplossing |:(non-tech dingen.
Ik ben lang genoeg regular geweest om te weten hoe frustrerend het is om een lange, opvoedende reply te typen en om er vervolgens na het versturen achter te komen dat het topic als tien minuten dicht zit (gelukkig nu bijna geen last meer van :P). Dat is nou eenmaal het nadeel van de verschillende subfora een beetje schoon proberen te houden. Maar als jij een schreeuwende topictitel en onduidelijke post ziet, is het ook niet handig om een reply te gaan plaatsten, omdat dat soort topics snel dicht gaan. Wellicht dat je op een gegeven moment doorkrijgt wanneer topics dicht gaan en ook waarom ze dicht gaan natuurlijk. Dan kun je dat soort topics in de toekomst vermijden en loop je niet de kans te willen replyen in een gesloten topic :).
Geef maar HK-XS, alleen die soep-topics vind ik _/-\o_ _/-\o_
Nog even geduld, volgende lading zal vast van 10.000 tot 15.000 gaan, tenzij de GC-crew de chaostheorie toepast. Zoek daarna even op het Daniel-topic, mocht je er in kunnen ;).
Aangezien er niet ge-UTFS of ge-RTFF mag worden.
En terecht, UTFS en RTFF/RTFM zijn, indien mogelijk, nog irritanter dan een slechte topicstart. Bij een slechte topicstart kun je het topic ook melden of je gaat gewoon door naar het volgende topic, dan komt iemand van de crew vanzelf langs om het topic te sluiten, maar als iemand aan jou vraagt waar een bepaalde straat ligt, dan zeg je toch ook niet "Zoek maar een plattegrond", maar probeer je diegene op een vriendelijke manier verder te helpen. "Hier ga je linksaf, en vanaf daar kunt u het het beste nog een keer vragen" of "Hier heeft u een kaart, u bent hier en u moet hier naar toe". Beetje iemand op weg helpen zeg maar :)
Ik vraag meestal op dingen alleen maar door, en zet de topic-starter aan tot het posten van meer info, en wijs hem/haar op de regels/policy, in de hoop dat hij/zij het begrijpt waarom er meer info nodig is.
Ons-helpt-ons zegmaar...
En zo zien we het graag :).
RaZ schreef op 02 april 2003 @ 01:14:
Wat is hier techy aan topic zoals (niet bedoeld om de topic-starters in draajes te kleineren):
- Een ongeluk wat iemand heeft gezien?
- Welke 1 april-grap ze op het jeugdjournaal uithalen
- Welke auto iemand nu wel of niet moet nemen
- Wat hij/zij moet doen met jaloerse vriend/vriendin
- Waarop iemand gaat stemmen, of juist niet
En deze topics lopen momenteel in techfora?
- [WOS] [SA] post hier je destop
De mensen die Windows draaien, hebben een desktop op hun computer? Is een beetje een opsomtopic, noem het "gedoogbeleid", de uitzondering die de regel bevestigt :).

[ Voor 12% gewijzigd door Compubiter op 02-04-2003 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
Blergh.
Compubiter: van jouw win ik het dus niet >:) anyways, ik heb m'n punt gezet. Veel positieve replies van jouw kant op mijn negatieve topic. Ik vind het aan de ene kant de veelzijdigheid van dit forum wel zwaar roeleren.
Beetje van: Heb je een probleem, ga naar GoT. Ik mis dus eigenlijk ook de leukere dingen, en voor mij persoonlijk de soep topics. Dan niet van: Verbouw mijn auto, maar die van die agent... dat was gewoon OWNAGE! :)

[off-topic]
Denk dat'ie nu wel dicht kan :)
[/off-topic]

[toevoeging]
Nu lees is dit alweer terug, 3de keer ofzo, conslusie: Ik blijf toch maar hier rondhangen :)
[/toevoeging]

[ Voor 13% gewijzigd door RaZ op 02-04-2003 01:36 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

RaZ schreef op 02 april 2003 @ 00:31:
Toen ik nog de HK in moch, heb ik me altijd monsterlijk vermaakt aan de soep-topics.
Ik vond dat soort topics ook altijd enorm leuk om naar te kijken. Een soep-forum vind ik wel wat overdreven.
Ik lees vaak: als je voor zulke dingen op GoT zit, kun je beter naar een ander forum gaan. Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb gekozen voor GoT omdat ik de combinatie van tech en general chat leuk vond, en om met vooral tech-georiënteerde mensen te zijn. De humor is ook anders dan bij andere forumsites.
De dag dat ik in HK kon, was net de fietsnerd commotie op zijn hoogtepunt. Ongelooflijk wat een lol ik daarvan toen heb gehad. En om alle andere gekke dingen heb ik me ook altijd geamuseerd. Zelf postte ik nauwelijks in HK, maar door mijn HK toegang ben ik wel veel meer in de tech fora gaan posten, doordat ik door het lezen in de HK langer op GoT bleef hangen, soms tot laat in de nacht.
En ja, ik mis nu het ‘community’gevoel (een grote groep die elkaar helpt met techvragen, maar waarmee je ook buiten ‘werktijd’ ook veel lol kan beleven) wel een beetje sinds het sluiten van de HK. Zodra ik weer in de HK kan, zal ik de eerste dagen erna denk ik vooral heel veel uit het recente HK-archief lezen en weer als vanouds met tranen in mijn ogen van de lach achter de computer zitten om al die puberale nerderige (cliché) humor, zoals de soeptopics (om te kunnen soepen moet je toch wel een beetje 'tech-georiënteerd' zijn). Die heb ik tot nu toe, serieus, nog nergens enigszins vergelijkbaar kunnen vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Canaria op 02-04-2003 13:12 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
als er geen aftandse bmw te soepen valt is het toch minder :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Compubiter schreef op 02 april 2003 @ 01:22:
Nog even geduld, volgende lading zal vast van 10.000 tot 15.000 gaan, tenzij de GC-crew de chaostheorie toepast. Zoek daarna even op het Daniel-topic, mocht je er in kunnen ;).
Wat is dat :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs het tot nu toe continu een keurge opeenvolgende reeks is, wat zal het dan betekenen? :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 08:55
Dat jullie opeens naar 60208 springen ofzo? :+
Mja, voor die 5 topics (of whatever, XS heb ik ni) die er zo zijn is een nieuw subforum niet echt nodig, ik zou liever een "Security&Veiligheid&Virussen&etc."-subforum zien ipv een "Soep"-subforum.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

coubertin119 schreef op 02 April 2003 @ 18:54:
Dat jullie opeens naar 60208 springen ofzo? :+
Mja, voor die 5 topics (of whatever, XS heb ik ni) die er zo zijn is een nieuw subforum niet echt nodig, ik zou liever een "Security&Veiligheid&Virussen&etc."-subforum zien ipv een "Soep"-subforum.
die was er toch al, en is volgens weer verwijderd of was dat wat anders :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:54

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

dual-zip schreef op 02 april 2003 @ 18:59:
[...]

Dat klopt, de naam was VV.. Virussen en Veiligheid of andersom. Geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

dual-zip schreef op 02 april 2003 @ 18:59:
[...]

Klopt, die was der wel ja, maar nu niet meer :)

Ennuh wat betreft dat fotosoepforum, der zijn hier vast ook wel liefhebbers van Flash, dus dan moet daar een forum van komen, liefhebbers van frontpage, dus daar moet een forum voor komen...

Zo kanje nog wel ff doorgaan, maar niet echt nodig lijkt me :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Aan alles komt een eind...
Is alweer een tijdje geleden dus :).
edit:
Wow, originele MED-topictitel van Tom gisteren :+

[ Voor 23% gewijzigd door Compubiter op 02-04-2003 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
De herinvoering van VV, ik had 't bestaan ervan al opgemerkt. Zouden meer users moeten doen, alle MED-topics lezen, cursus GoT-geschiedenis :+

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zich vind ik het idee perfect, simpel weg omdat ik nog geen HK 2.0 acces heb gekregen.

Alleen denk ik dat je dan al snel een 2e hk achtig subforum krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
R4NCOR schreef op 02 april 2003 @ 19:00:
[...]

Dat klopt, de naam was VV.. Virussen en Veiligheid of andersom. Geloof ik :P
En dat is gesloten wegens te weinig animo.

Even over de soeptopics.
Ondanks dat deze topics natuurlijk wel heel leuk kunnen zijn is het meestal wel zo dat alleen spontane topics echt tot iets leuk uitgroeien.
Dit zijn ook vaak topics die eigenlijk over iets anders gingen, en waar gaandeweg een photoshop topic uit groeit.(da's natuurlijk niet met alle topics zo)

Als je nu een speciaal forum, of een speciale thread opent speciaal voor dit soort dingen, dan krijg je dat mensen gewoon een plaatje neergooien met de mededeling: maak er maar wat van.
Wat je overhoudt is een lange thread met allemaal onbewerkte plaatjes waar helemaal geen rode draad in zit, en die alleen maar irritant zijn omdat er eigenlijk niets/weinig gebeurt.

Maar goed, dat vind ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Zou het niet in Webdesign & Graphics kunnen?

Beetje strenger beleid, geen soeps met paint, maar hoogwaardige soeps waar je niet kunt zien of het een origineel of soep is.

Ik kom er nooit (heb het zelfs onzichtbaar gemaakt in mijn prefs), maar als ik de titel zo zie lijkt het daar goed te passen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
* coubertin119 leest de W&G FAQ en ziet:
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.
In W&G is er niet echt bepaald een sfeer waardoor zo'n soep-topic meteen losbarst tot HET topic waar iedereen aan meedoet, je kan uiteraard proberen, maar...
Thema & Contest topics
Thema's zijn soms erg leuk om aan te werken, omdat je met zijn allen aan hetzelfde bezig bent. Maar dat betekent ook dat een thema wel origineel moet blijven. Vanaf nu is een topicstarter dan ook verplicht om een goede aftrap te geven voor het onderwerp. Vijf minuten Photoshoppen zijn niet genoeg om een heel thematopic over te beginnen. Deze maatregel is genomen om wildgroei te voorkomen. Het is dus nog wel toegestaan om een thematopic te openen, maar als je twijfelt over je topic, vraag dan eerst even advies aan Cheatah of McVirusS.

Dit beleid geldt niet alleen voor thema topics maar ook voor contest topics.
ook uit de FAQ, volgens mij begint 5 maal een fotosoep-topic gauw te vervelen. Zo'n soep-topic moet evolueren zoals meerdere users reeds zeiden, en ik denk niet dat in de Policy van W&G zoiets mogelijk is. Je zal moeten wachten op HK-XS of op je kinnebak moeten kloppen lijkt me.
offtopic:
W&G verbergen, jij ketter :+

Moraal van het nutteloze/veel te lange verhaal: soep-topics in de HK, de HK is losser, soep-topics zijn losser, soep-topics in de HK :)

[ Voor 13% gewijzigd door coubertin119 op 02-04-2003 20:02 ]

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Sommige soeps zijn/waren echt meesterlijk (agent op [insert object]), autosoeps.
Maar anderen waren echt niet om aan te zien, paintwerk.

Vooral Daniel happy met zen servertje (dat staat in de HK) was meesterlijk in het begin, zelfs animated gifs kwamen er voorbij, maar later begonnen de mindere soeps te komen, waar je duidelijk pixels zag.

De Bush-soeps waren ook leuk, maar toen ik een poging waagde viel het resultaat eigenlijk best wel tegen. Het is toch wel wat meer dan 2 plaatjes in elkaar plakken.

Er kan in W&G wel wat meer gesoept worden, en dan regelmatig een 'Hall of SoepFame' maken met de mooiste plaatjes van de week/maand, dat zal de kwaliteit wel ten goede komen, vooral als er goede tutorials bij gemaakt worden hoe het plaatje tot stand is gekomen.
Dan kunnen de bezoekers er wat van leren, en later zelf hun kunsten vertonen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij wel wat... een centraal topic dan, niet als 2e subforum (dan hebben we volgens mij na een uurtje of 1.5 een 2e hk (niet dat dat slecht is :P)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Laatst online: 07:57

Meneer aard

Porsche rulez!

en als we gewoon naast de hk zo`n bouwen en om daarin te kunnen minimaal aantal post hebben pak weg 300 of sow, maar dat het ook weer zeer streng gemodereerd gaat worden. Als er dan een soep topic in de hk verschijnt dat er automatisch een kopie naar het soep topic gaat waar wij (300 posts) het kunnen bezichtigen en eventueel wat posten.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of dat je mensen met een bepaald aantal posts (>1000?) nu vast HK-lees-acces geeft, zodat ze geen 'slechte' replies kunnen posten... maar wel HK kunnen bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 12:19:
Of dat je mensen met een bepaald aantal posts (>1000?) nu vast HK-lees-acces geeft, zodat ze geen 'slechte' replies kunnen posten... maar wel HK kunnen bekijken :)
ja maar dan krijg je de drang, is zo leuk ik wil kunnen posten en dan verhuist het naar sg.

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer aard op 05-04-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

het lijkt me wel duidelijk dat er geen apart forum komt. Dit past perfect in de HK. Over HK toegangsregels gaan steggelen in dit topic is niet de bedoeling

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

JvS schreef op 05 April 2003 @ 20:14:
het lijkt me wel duidelijk dat er geen apart forum komt. Dit past perfect in de HK. Over HK toegangsregels gaan steggelen in dit topic is niet de bedoeling
precies, deze zijn vast gesteld opnieuw en zeer streng en dat willen we graag zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Clear (Zie JvS hier vlakboven :))
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.