[Codec] Voxware MetaSound onvindbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hallo...
ik heb hier een filmpje op me HDD staan... om een of andere reden heb ik er geen geluid bij. Windows Media Player (6.4.09.1124) connect eerst wel naar de Microsoft website maar vind daar geen audio codec...

Nu kreeg ik van iemand de tip om het programma 'AVIcodec' te pakken...
dat heb ik dus gedaan, en hij zegt dit over de file:

File : 100 Mb (100 Mb), duration 0:45:41, type ASF, 1 audio stream(s), quality 10 %
Video : 95 Mb, 291 Kbps, 10.2 fps, res. 320*240 (4:3), MP42 = Microsoft MPEG-4 Video Codec V2, Supported
Audio : 5.23 Mb, 16 Kbps, 16000 Hz, 1 chan., 0x75 = Voxware MetaSound, Unsupported

na ff nazoeken op me computer (registry doorploegen en alle codecs nakijken) bleek dus dat deze 'Voxware MetaSound' audio codec niet op me computer staat.

Ik dus via AVIcodec ff naar de website van de maker (www.voxware.com) gegaan via het knopje 'Web'... daar is niks aan codec downloads te vinden...
via Google vind ik vele links, 1 link verwees naar een forum waarop gezegd werd dat Windows Media Player die codec zelf moet downloaden van Microsoft.com...
nouja, bij mij probeert ie het maar vind ie niks...

Verder heb ik hier gezocht op Voxware MetaSound, maar dat levert maar 2 topics op en die zijn niet van dezelfde inhoud.

Nu vraag ik me af, is deze 'Voxware MetaSound' misschien een of andere betaal codec ofzo? ik kan echt NERGENS een download link ervoor vinden...

weet iemand hier misschien iets?

Verwijderd

Als je hem mocht vinden wil ik het dolgraag even weten.
volgens mij is dit een antieke codec ofzo.
straks ff WMP9 op m'n server installerne, misschien dat ie daar bijz it. zo niet, good luck.

• Fludizz
  • Niet online
ik weet inmiddels dat ie in een beta versie van WMP6.4 zat... maar ik heb geen beta versie download kunnen vinden... dit is toch behoorlijk irriterend :X

• Fludizz
  • Niet online
*plaats schoen strategisch onder de kont van deze draad*

Verwijderd

Ik heb er ook ooit eens naar gezocht maar toen kon ik alleen een Mac versie vinden. Daar heb je niet veel aan hé :P

• Fludizz
  • Niet online
niet echt nee :)

Maar ik heb inmiddels een oplossing gevonden...

via www.divx-digest.com Nimo Codec Pack gepakt en daarvan alle audio codecs installen...

blijkbaar zit daar een alternatief voor de Voxware MetaSound codec in...
Pagina: 1