Ik heb een nieuwe printer! maar mijn oude wil mijn vader nu gaan gebruiken een epson styles color 800 maar nu heb ik de driver op zijn pc geinstalleerd onder Windows ME maar nu print ie wel maar er komt zeg maar geen inkt op het blad je hoort hem wel heen en weer gaan en blaadje gaat er gewoon door heen maar hij print niets de inkt is niet op wie weet wat er aan de hand is misschien??
Vergeten de lucht-inlaat-sticker van de bovenkant van de cartridge af te halen?
Ey!! Macarena \o/
met de cartridge is niets mis hij deed het bij mij nog goed snik snik
Verwijderd
Wel eens van punten gehoord?Dapie007 schreef op 01 april 2003 @ 23:01:
Ik heb een nieuwe printer! maar mijn oude wil mijn vader nu gaan gebruiken een epson styles color 800 maar nu heb ik de driver op zijn pc geinstalleerd onder Windows ME maar nu print ie wel maar er komt zeg maar geen inkt op het blad je hoort hem wel heen en weer gaan en blaadje gaat er gewoon door heen maar hij print niets de inkt is niet op wie weet wat er aan de hand is misschien??
Het klinkt alsof je cartridge's verstopt zitten. Probeer eens iets met kleur uit te printen.
de-installeer de drivers eens en download dan de laatste (of een na laatste) versie van de Epson website, dit wil ook nog wel eens helpen.
[knip]
[knip]
[ Voor 64% gewijzigd door RubenJ op 03-04-2003 18:23 ]
Is dat toevallig niet de reden waarom dat je een nieuwe hebt gekocht??Dapie007 schreef op 01 April 2003 @ 23:01:
Zonder gein, probeer even andere cartridges probleem zal dan wel verholpen zijn
Hé ja, ik heb nergens gezien dat er een nieuwe in gestopt is. Gelukkig ligt niet iedereen hier teFairFox schreef op 03 April 2003 @ 19:49:
Hmmzz... Ik hoor allemaal shit van verstopt. Hij kan toch ook leeg zijn?
Dapie, je inktpatroon is leeg
en dat kan je nog zien ook in de software bij de printer !
Probeer anders eens de zelftest van de printer, bij het aanzetten van de printer.
Als dan niks wordt geprint weet je zeker dat cartridges leeg zijn.
Probeer anders eens de zelftest van de printer, bij het aanzetten van de printer.
Als dan niks wordt geprint weet je zeker dat cartridges leeg zijn.
[ Voor 57% gewijzigd door Brothar op 03-04-2003 23:24 ]
eagle
epson : geen printout = 95% kans dat je printhead kaduuk is
1. Check de printer weer op je eigen pc..doetie et dan is er een driverprobleem
2. doetiet niet dan zie boven.
voor alle blinde apen: hij zei toch dat zijn inkt niet is is
zie beginpost
1. Check de printer weer op je eigen pc..doetie et dan is er een driverprobleem
2. doetiet niet dan zie boven.
voor alle blinde apen: hij zei toch dat zijn inkt niet is is
zie beginpost
Pagina: 1