dan kom ik niet
o, wacht ik mocht niet

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Okee, jij bent tijdens de meeting hard de sjaak
[johny flodder]Hee Sjaakie, ouwe rukker :+[/johny flodder]
C:\>_
🌞🍃
DataBeest schreef op 16 april 2003 @ 20:30:
WAB: Ik zie verschillende die zich aangemeld hebben in dit topic maar nog niet in de lijst staan. Foei![]()
Heb iedereen die gemaild heeft toegevoegd, zoals er staatDataBeest schreef op 16 April 2003 @ 20:30:
WAB: Ik zie verschillende die zich aangemeld hebben in dit topic maar nog niet in de lijst staan. Foei![]()
[ Voor 60% gewijzigd door Basszje op 16-04-2003 21:35 ]
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
lees zelf de draad eensWe Are Borg schreef op 16 April 2003 @ 21:34:
[...]
Heb iedereen die gemaild heeft toegevoegd, zoals er staat
Maarruh, noem ff nicks dan zet ik ze erbij
Durden.We Are Borg schreef op 16 April 2003 @ 21:34:
[...]
Heb iedereen die gemaild heeft toegevoegd, zoals er staat
Maarruh, noem ff nicks dan zet ik ze erbij
🌞🍃
laat staan dat er gelezen wordtDataBeest schreef op 16 april 2003 @ 22:55:
[...]
Durden.
Het is wel handig om dat mailen in de startpost te zetten lijkt me. Een paar honder replys doorlezen doen gok ik niet zo veel mensen
disjfa.nl
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 11:42 ]
GeenVerwijderd schreef op 19 April 2003 @ 00:37:
zo, heb het hele kutend gelezen, maar dus nogsteeds een vraagje...
wat was nou de reden dat het tijdens pinkpop staat geplanned?
[ Voor 7% gewijzigd door We Are Borg op 20-04-2003 12:08 ]
Een echte addict. Gebanned en alsnog meelezen en willen meedoen.Beste databeest zou je mijn naam in dat topic willen posten aangezien ik alleen nog maar kan lezen op GoT en niet meer kan posten want ik heb sinds HCC 2002 een permanente ban op GoT maar dat wist je al, en opzich wil ik een paar oude bekenden ook wel weer eens zien waaronder jou en gamegod
afz Phant0m
🌞🍃
ThanksDataBeest schreef op 21 april 2003 @ 09:49:
Ik kreeg deze mail net:
[...]
Een echte addict. Gebanned en alsnog meelezen en willen meedoen.
Maargoed, bij deze gepost, en een forward naar WAB
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
zolang je alleen maar op de misschienlijst staat maken wij ons geen zorgen hoor
o, wacht ik stond op de 'misschienlijst'Alfredt schreef op 02 May 2003 @ 11:30:
[...]
zolang je alleen maar op de misschienlijst staat maken wij ons geen zorgen hoor![]()
Of heb je de afgelopen dagen gebruikt om zo hard te werken dat je wel gaat komen?
We Are Borg schreef op 02 May 2003 @ 13:24:
Bij deze heb ik de droevige mededeling dat ik Erkens op de defintieve lijst heb geplaatstHet had zo leuk kunnen worden, maar het mocht niet zo zijn
![]()
* We Are Borg voelt weer een dreigend e-mailtje mijn kant op komen
Goede vraag, andere datum misschienAlfredt schreef op 02 May 2003 @ 13:26:
Oftewel we gaan niet karten maar in de botsautotjes![]()
Maar het gaat nu dus toch gewoon door op de 7de ondanks dat festival?
we gingen toch kartenAlfredt schreef op 07 mei 2003 @ 22:09:
Maar ik wil dus wel karten, bowlen, snookeren, bier zuipen of wat dan ook
disjfa.nl
Alfredt schreef op 07 mei 2003 @ 22:09:
offtopic:
die "OW ja" sloeg op het feit dat dat kanaal nog steeds bestaat, komen er uberhaubt nog wel eens mensen dan?
zelf zou ik niet aan karten iig, en ik zal vast niet de enige zijn
jij hebt al moeilijk genoeg gedaan over of je wel of niet mee gaat, als je geen zin hebt om te karten ga jij maar een biertje (als dat we geoorloofd is voor jou... anders cola ofzo) drinken dan kan de rest plezier hebben.Erkens schreef op 08 mei 2003 @ 09:18:
zelf zou ik niet aan karten iig, en ik zal vast niet de enige zijn
disjfa.nl
hoezo kan je met het drinken van een biertje/cola geen plezier hebbendisjfa schreef op 08 mei 2003 @ 09:35:
[...]
jij hebt al moeilijk genoeg gedaan over of je wel of niet mee gaat, als je geen zin hebt om te karten ga jij maar een biertje (als dat we geoorloofd is voor jou... anders cola ofzo) drinken dan kan de rest plezier hebben.
tuurlijk wel, maar dan zit je wel helemaal alleen terwijl de rest met de groep aan t spelen isErkens schreef op 08 May 2003 @ 09:36:
[...]
hoezo kan je met het drinken van een biertje/cola geen plezier hebben
disjfa.nl
Diegene zal niet alleen zijn heur, ik doe waarschijnlijk ook niet aan karten of whateverdisjfa schreef op 08 mei 2003 @ 09:37:
[...]
tuurlijk wel, maar dan zit je wel helemaal alleen terwijl de rest met de groep aan t spelen is![]()
alleen? mja, dan kom ik toch maar nietdisjfa schreef op 08 May 2003 @ 09:37:
[...]
tuurlijk wel, maar dan zit je wel helemaal alleen terwijl de rest met de groep aan t spelen is![]()
hmm, dus toch niet alleenVinnie schreef op 08 May 2003 @ 09:38:
[...]
Diegene zal niet alleen zijn heur, ik doe waarschijnlijk ook niet aan karten of whatever![]()
Anders kom ik wel naast je zitten hoor schat
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
disjfa.nl
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 11:08 ]
Ga eerst maar je eigen meeting goed regelen
Droog
Moet je dus even naar We Are Borg mailenVerwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 11:07:
Ik wil ook wel komen...
Volgens mijn agenda kan ik wel...![]()
[ Voor 43% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-05-2003 11:11 ]
niet iedereen heeft een geld overschot hoordisjfa schreef op 08 May 2003 @ 09:46:
wat een saaie mensen, dan nemen jullie maar als activiteit een pda mee.... kunnen jullie lekker GoTten oidsjees lekker gezellig zijn jullie zeg
dan heb jij een eurotje of 3 te besteden?Erkens schreef op 08 mei 2003 @ 12:14:
[...]
niet iedereen heeft een geld overschot hoor
Daarnaast moet ik ook nog een treinkaartje fixen e.d.
disjfa.nl
ehm alleen het treinkaartje is al EUR 10,20
t is meer een sarcastische opmerking over het feit dat het al te duur word als je mee iwlt karten, als ik dan ff snel reken moet een arme student dus niet meer kunnen uitgeven dan pak m beet 15 euro..... dan zou je mischien een probleem krijgen iddErkens schreef op 08 May 2003 @ 13:19:
[...]
ehm alleen het treinkaartje is al EUR 10,20
daarnaast ben ik een arme student
disjfa.nl
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
disjfa.nl
* Freee!! zou in zo'n situatie toch echt zijn BIAP*-kaart weer afstoffen
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)
Neeeeeeeee!vliegjong schreef op 09 May 2003 @ 16:58:
Denk dat ik ook kom samen met morh en basje!
I want to be!
Let me weten!
kijk het zonlicht opzich is al riskant, het ontmoeten van andere tweakers ook, laat staan het liften bij totaal onbekendenMr. Liu schreef op 09 mei 2003 @ 16:50:
[...]
* Erkens zou in zo'n situatie toch echt zijn BIAP*-kaart weer afstoffen
*Bond van Internationale Auto Parasieten (lifters![]()
)
disjfa.nl
Fijn dat ik dat ook IRL gister nog ff te horen kreeg. Dus latenstaan festival is 7 junidisjfa schreef op 10 May 2003 @ 01:01:
owja ik en basszje kunnen niet..... we hebben 7 juni een festival in de tent waar we altijd hangen hoorde ik vandaag
zondeandere datum als er te veel mensen niet kunnen pls
![]()
[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-05-2003 14:06 ]
En ik heb terug gemaildAlfredt schreef op 10 mei 2003 @ 14:05:
ik heb WAB ook al gemaild met die vraag
Maar, changen maar he...
Ik stel 14 juni voor.
lekkere lompe poll weerErkens schreef op 10 May 2003 @ 14:03:
Er zijn er wel meer die op die dag niet kunnen zo te zien
vandaar deze poll:
Poll: Meeting op een andere datum?
• Ja
• Nee
• Maakt niet uit
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
gheghe, scherp JvS, heel scherpJvS schreef op 10 May 2003 @ 21:05:
[...]
lekkere lompe poll weer, natuurlijk zijn er meer mensen die op de 364 overige dagen wel kunnen dan er op die ene dag
hey, maar ik ben lompJvS schreef op 10 mei 2003 @ 21:05:
[...]
lekkere lompe poll weer, natuurlijk zijn er meer mensen die op de 364 overige dagen wel kunnen dan er op die ene dag
[ Voor 11% gewijzigd door Erkens op 10-05-2003 22:03 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Basszje op 11-05-2003 15:58 ]
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-05-2003 19:28 ]
alle polls lijken het niet te doenAlfredt schreef op 11 May 2003 @ 19:27:
/edit en dan doet de poll het niet
Naja dan mogen jullie het wel met de hand doen...
terwijl het voten wel goed "lijkt" te gaanInternal Server Error
[ Voor 18% gewijzigd door Erkens op 11-05-2003 19:36 ]
Hou me maar op de hoogte van dat laatste, kom ik een tegenbezoek brengenBasszje schreef op 11 May 2003 @ 20:14:
Ik vind 21 Juni. In september heb ik ws al een zoetermeer meeting
[ Voor 9% gewijzigd door Vinnie op 16-05-2003 11:41 ]
mja, deze datum was gewoon wat ongelukkig gekozenVinnie schreef op 11 May 2003 @ 22:35:
Dit begint een beetje op de SP meeting topic te lijkenheel de tijd van datum veranderen
Gewoon een datum pakken op een gegeven moment en degene die dan niet kunnen: pech gehad
[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-05-2003 22:40 ]
voor mij ook een "na de zomervakantie"Alfredt schreef op 11 mei 2003 @ 22:40:
Deze datum is helemaal nooit 'gekozen', deze datum was onderdeel van een 1 april grap.... Alleen snapten die domme GoTtertjes dat weer niet hoor.
Maareh het lijkt me wel handig als we gewoon even een voorkeur uitspreken in de posts...
Ik heb nu een "na de zomervakantie" van mezelf
en een "21 juni" van Basszje
[ Voor 40% gewijzigd door Glimi op 16-05-2003 16:39 ]
disjfa.nl
wil je dat niet doen, dat is erg lame, en dan kan het gebeuren dat mensen ongewenst stemmen
anders stemmen ze helemaal nieErkens schreef op 16 May 2003 @ 11:34:
[...]
wil je dat niet doen, dat is erg lame, en dan kan het gebeuren dat mensen ongewenst stemmen
disjfa.nl
dat is jouw mening, maar misschien kunnen veel mensen nietdisjfa schreef op 16 May 2003 @ 11:35:
[...]
anders stemmen ze helemaal nie![]()
en anders gaat t toch te lang duren totdat er eindelijk een meeting is
[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-05-2003 11:48 ]
en dan weer t zelfde krijgen en dan weer verder verplaatsen naar volgend jaarAlfredt schreef op 16 May 2003 @ 11:40:
Gewoon een frisse start met een nieuw topic (die ik in augustus open).
disjfa.nl
dat denk ik nietdisjfa schreef op 16 mei 2003 @ 12:01:
[...]
en dan weer t zelfde krijgen en dan weer verder verplaatsen naar volgend jaar
ook goed...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Nee we kiezen dan gewoon een datum. Het probleem met dit topic is gewoon dat het te vroeg gestart is. En dat de datum echt te slecht uitkomt.disjfa schreef op 16 May 2003 @ 12:01:
[...]
en dan weer t zelfde krijgen en dan weer verder verplaatsen naar volgend jaar
ook goed...
Jij organiseert, de organisatie is al een puinhoopAlfredt schreef op 16 mei 2003 @ 12:06:
[...]
Nee we kiezen dan gewoon een datum. Het probleem met dit topic is gewoon dat het te vroeg gestart is. En dat de datum echt te slecht uitkomt.
Een meeting moet gewoon niet meer dan een maand ervoor worden aangekondigd, anders wordt de organisatie een puinhoop.
nou de persoon die het organiseert kan de topicstart niet aanpassenVinnie schreef op 16 May 2003 @ 12:12:
Ik zie het nut niet van een nieuw topic, als er een datum wordt gekozen/ is gekozen, dan kun je dit ook gewoon in de startpost/topictitel zetten.
* Vinnie is iig tegen een nieuw topic + weer hetzelfde gemekker. Zoals het nu gaat vind ik prima
En er zullen altijd wel een aantal zijn die op een bepaalde datum niet kunnen. En na de zomervakantie duurt nog zo lang, heb ik geen zin in![]()
De oude organisator is er mee gestopt. Mensen die op 7 juni niet konden en nu dus het topic niet meer lezen kunnen misschien dan wel.Vinnie schreef op 16 May 2003 @ 12:12:
Ik zie het nut niet van een nieuw topic, als er een datum wordt gekozen/ is gekozen, dan kun je dit ook gewoon in de startpost/topictitel zetten.
* Vinnie is iig tegen een nieuw topic + weer hetzelfde gemekker. Zoals het nu gaat vind ik prima
En er zullen altijd wel een aantal zijn die op een bepaalde datum niet kunnen. En na de zomervakantie duurt nog zo lang, heb ik geen zin in![]()
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-05-2003 12:47 ]
[ Voor 9% gewijzigd door disjfa op 16-05-2003 16:53 ]
disjfa.nl
🌞🍃
DataBeest schreef op 16 May 2003 @ 17:01:
Het is puur waar je je prioriteiten legt, in zo'n meeting of in wat anders. Mensen die het in wat anders stellen kunnen al snel niet naar een meeting, jammer dan.
Niet kunnen komen wegens echte verplichtingen zul je altijd houden, ookal move je het, dat is kansloos gezeur.
Maarja, het maakt mij ook weinig uit aangezien ik er geen zin meer in heb. Maw: Ik meld me af.
Prettige dag
NeejBasszje schreef op 16 May 2003 @ 17:10:
[...]
![]()
Zijn mensen die bij enige discussie zichzelf afmelden niet kansloos dan ?![]()
🌞🍃
mja laten zitten als t toch al niet doorgaat.....DataBeest schreef op 16 May 2003 @ 17:22:
[...]
mja, anders was ik denk ik wel gegaan, maar nu.. ach, laat maar zitten
disjfa.nl
Ik had me er net zo op verheugd om een echte Spielerij nerd te ontmoetenDataBeest schreef op 16 mei 2003 @ 17:22:
[...]
Neej
Ik had er sowieso weinig zin in eigenlijk.
mja, anders was ik denk ik wel gegaan, maar nu.. ach, laat maar zitten
Net of jouw dat wat kan schelen
Ben ik dat niet danBasszje schreef op 17 May 2003 @ 01:45:
[...]
Ik had me er net zo op verheugd om een echte Spielerij nerd te ontmoeten
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq