Toon posts:

[scanner] medion MD 9705 probleem of de usb adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn buurman (jawel) vroeg ff mijn hulp met zijn scannertje (medion MD 9705, van de aldi :S) en nog wat andere zaakjes, maar ik installeren en ff testen en hij doet het gewoon. Nadat ik ff bezig was en hem ff rebooten wou ie het dus nog eens gaan proberen en toen ga ie de melding dat hij niet verbonden was, en dat hij geen verbinding kon maken enzow. (de usb stekker zat er dus wel in :> )

dus ik nog een keer proberen en hij deed het weer, later na een reboot nokte ie er weer mee. Hij is verbonden met een usb 1.1 adapter ( merkloos). Zijn adsl (via usb) werkte ook al niet via dit adaptertje, die had ie dus maar in het laatst overgebleven gleufie in de back van zijn pc gedaan. ( zijn printer en dig camera werken wel via die adapter)

specs : WIN XP home Intel P 1.6 GHZ 256 MB
Ik had ook al de drivers geprobeerd maar daar had hij hetzelfde probleem mee.

iemand dezelfde problemen of iemand de oplossing??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat niet alle apparaten het doen via die adapter (Ik ga ervanuit dat dit een kabel is die op een header is aangesloten) kan komen doordat die poorten de stroom niet kunnen leveren voor de apparaten.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik had hem ook maar geadviseerd om een usb kaartje te halen, dan heb je het iig verspreid, daarmee is het probleem dan toch opgelost?

Verwijderd

Topicstarter
okey kan dicht, khad ff een usb2.0 pci kaartje gekocht en adsl en de scanner werkte... :)