Media player speelt films van internet in browser niet

Pagina: 1
Acties:

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Goeieavond mensen,

Van de week media player 9 gedowned. Leuk en aardig allemaal maar films van het internet geeft hij weer in gewoon de browser, hij start dus niet extern de media player op. En dat is ruk, want niet alleen zie je de content van de pagina dan niet meer, ook speelt hij die films niet af.

Weet iemand hier een oplossing voor, dus dat hij gewoon mediaplayer apart opstart in plaats een film probeert te laten zien je browser?

[ Voor 3% gewijzigd door vleppyniles op 01-04-2003 21:27 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[search=media player browser]
Windows media player in browser venster IE afspelen
Bijvoorbeeld :)

• vleppyniles
Daar had ik inderdaad al naar gezocht, ook gevonden maar geen van die oplossingen werken voor media player 9.

View-explorerbar-media-more options-settings wil ook niet werken, helaas.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

vleppyniles schreef op 01 April 2003 @ 21:53:
Daar had ik inderdaad al naar gezocht, ook gevonden maar geen van die oplossingen werken voor media player 9.
Zou je dit soort dingen voortaan in je openingspost willen zetten, ik wist dat deze vraag vaker is langsgekomen, maar wist niet dat het voor Windows Mediaplayer 9 niet werkte. Welke keywords heb je verder op gezocht, weet ik waar ik niet meer op hoef te zoeken, en welke dingen heb je al geprobeerd, weet ik wat ik niet meer hoef te suggereren :).

• vleppyniles
Mediaplayer 9 staat in m'n openingpost.
Ik heb inderdaad al gezocht naar de suggesties in je post maar niets gevonden. Ook zoeken naar media player 9 levert geen oplossingen op...

[ Voor 3% gewijzigd door vleppyniles op 02-04-2003 09:29 ]

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 22:18
9 ?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

vleppyniles schreef op 02 April 2003 @ 09:19:
Mediaplayer 9 staat in m'n openingpost.
Ik heb inderdaad al gezocht naar de suggesties in je post maar niets gevonden. Ook zoeken naar media player 9 levert geen oplossingen op...
Hij bedoelt dat je in je openingspost moet zetten dat je al gezocht hebt maar dat de gevonden oplossingen niet voor windows media player 9 werken.

Maar goed een oplossing heb ik ook niet voor je. Ik draai WMP 9 thuis ook maar ik sla de filmpje eerst altijd op dus ik weet niet of het bij mij ook niet werkt.
Ja 9, die is al een tijdje uit. Of bedoelde je dat niet want echt een informatieve post is het ook weer niet.

[ Voor 31% gewijzigd door thejoker80 op 02-04-2003 09:27 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En wat meer ontopic \windows\Downloaded Program Files - staat de mplayer daar tussen? Je zou het daar kunnen verwijderen om te zien of dat helpt. Kijk daarnaast of het misschen een BHO is dat je kan uitschakelen, met een programmaatje als http://www.spywareinfo.com/downloads/bhod

Vervolgens kan je evt. in de 'gewone' verkenner tools->folder options-> file types -> avi (of een ander type) -> advanced -> confirm open after download al dan niet aanvinken.

offtopic:
En zeggen wat niet werkte is inderdaad erg makkelijk; dat scheelt ons weer suggesties doen. Maar goed, dat was al bekend geloof ik :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• vleppyniles
haha, oke dank je. Ik zal het even checken.
Pagina: 1